Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[80B3 1,9D] Dlaczego gorący nie odpala?

ODPOWIEDZ
pawelszt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2010, 14:21
Lokalizacja: wrocław

[80B3 1,9D] Dlaczego gorący nie odpala?

Post autor: pawelszt » 01 wrz 2010, 17:06

Witam,w moim aucie problem polega na tym że gdy silnik osiągnie temp.ok.87-90st. mruga i
popiskuje kontrolka oleju,gdy pojeżdżę nim dłużej,przy ponownej próbie uruchomienia silnika nie odpala i muszę czekać aż silnik ostygnie aby znów zapalił.Z góry dziękuje za pomoc.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 wrz 2010, 17:13

nie chcę cię martwić ale pompa chyba mówi PA Pa :-( zrób test polej zimną wodą pompę jak będzie gorąca i próbuj palić (zakładam że kąt wtrysku jest ok)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 wrz 2010, 18:27

A po rozgrzaniu silnik słabnie?
Dymi podczas odpalania?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 wrz 2010, 23:45

gibaj pisze:zrób test polej zimną wodą pompę jak będzie gorąca i próbuj palić (zakładam że kąt wtrysku jest ok)
To można zrobić na początek.

Martwi mnie jeszcze tak kontrolka oleju :roll: Przydałoby się sprawdzić ciśnienie oleju.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 02 wrz 2010, 10:18

pawelszt pisze:muszę czekać aż silnik ostygnie aby znów zapalił
mi to wygląda na kąt wtrysku...

pawelszt pisze:mruga i
popiskuje kontrolka oleju
a poziom oleju masz poprawny na bagnecie ?? jeśli tak to wygląda na to że ciśnienie oleju (przy rzadszym rozgrzanym oleju) jest za małe, pompa oleju przepuszcza - cos sie przytkało... może filtr?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 wrz 2010, 18:42

czy kontrola swieci sie na biegu jalowym czy powyzej 2tys obrotow :?:

Awatar użytkownika
knocx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 2009, 20:25
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: knocx » 05 wrz 2010, 14:06

gibaj pisze:nie chcę cię martwić ale pompa chyba mówi PA Pa :-( zrób test polej zimną wodą pompę jak będzie gorąca i próbuj palić (zakładam że kąt wtrysku jest ok)
Tak to wygląda mi na koniec pompy, tylko co z tą kontrolka oleju? Może zbieg okoliczności?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 wrz 2010, 14:11

Zbieg okoliczności.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 05 wrz 2010, 20:23

Jeszcze jak miałem Jette 1.6d , wysuneła się panewka wałka pośredniego i też nie było smarowania przy niskich obrotach. Kupiłem pompe oleju i ściągłem miske, a tu niespodzianka w postaci panewki.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 wrz 2010, 21:29

olapiotr pisze:Jeszcze jak miałem Jette 1.6d , wysuneła się panewka wałka pośredniego i też nie było smarowania przy niskich obrotach. Kupiłem pompe oleju i ściągłem miske, a tu niespodzianka w postaci panewki.
To chyba częsty przypadek w 1,6D. Starszy w passacie miał to samo. Poszła panewka wałka pośredniego i też były problemy z ciśnieniem oleju. Trochę to dziwne bo na wałku pośrednim nie powinno być dużych obciążeń. Pozostałe panewki były w super stanie jak na ten przebieg, tylko ta jedna się wysłużyła. Nowa panewka załatwiła sprawę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl