Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80B3 1,9D] Dlaczego gorący nie odpala?

ODPOWIEDZ
pawelszt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2010, 14:21
Lokalizacja: wrocław

[80B3 1,9D] Dlaczego gorący nie odpala?

Post autor: pawelszt » 01 wrz 2010, 17:06

Witam,w moim aucie problem polega na tym że gdy silnik osiągnie temp.ok.87-90st. mruga i
popiskuje kontrolka oleju,gdy pojeżdżę nim dłużej,przy ponownej próbie uruchomienia silnika nie odpala i muszę czekać aż silnik ostygnie aby znów zapalił.Z góry dziękuje za pomoc.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 wrz 2010, 17:13

nie chcę cię martwić ale pompa chyba mówi PA Pa :-( zrób test polej zimną wodą pompę jak będzie gorąca i próbuj palić (zakładam że kąt wtrysku jest ok)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 wrz 2010, 18:27

A po rozgrzaniu silnik słabnie?
Dymi podczas odpalania?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 wrz 2010, 23:45

gibaj pisze:zrób test polej zimną wodą pompę jak będzie gorąca i próbuj palić (zakładam że kąt wtrysku jest ok)
To można zrobić na początek.

Martwi mnie jeszcze tak kontrolka oleju :roll: Przydałoby się sprawdzić ciśnienie oleju.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 02 wrz 2010, 10:18

pawelszt pisze:muszę czekać aż silnik ostygnie aby znów zapalił
mi to wygląda na kąt wtrysku...

pawelszt pisze:mruga i
popiskuje kontrolka oleju
a poziom oleju masz poprawny na bagnecie ?? jeśli tak to wygląda na to że ciśnienie oleju (przy rzadszym rozgrzanym oleju) jest za małe, pompa oleju przepuszcza - cos sie przytkało... może filtr?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 wrz 2010, 18:42

czy kontrola swieci sie na biegu jalowym czy powyzej 2tys obrotow :?:

Awatar użytkownika
knocx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 2009, 20:25
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: knocx » 05 wrz 2010, 14:06

gibaj pisze:nie chcę cię martwić ale pompa chyba mówi PA Pa :-( zrób test polej zimną wodą pompę jak będzie gorąca i próbuj palić (zakładam że kąt wtrysku jest ok)
Tak to wygląda mi na koniec pompy, tylko co z tą kontrolka oleju? Może zbieg okoliczności?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 wrz 2010, 14:11

Zbieg okoliczności.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 05 wrz 2010, 20:23

Jeszcze jak miałem Jette 1.6d , wysuneła się panewka wałka pośredniego i też nie było smarowania przy niskich obrotach. Kupiłem pompe oleju i ściągłem miske, a tu niespodzianka w postaci panewki.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 wrz 2010, 21:29

olapiotr pisze:Jeszcze jak miałem Jette 1.6d , wysuneła się panewka wałka pośredniego i też nie było smarowania przy niskich obrotach. Kupiłem pompe oleju i ściągłem miske, a tu niespodzianka w postaci panewki.
To chyba częsty przypadek w 1,6D. Starszy w passacie miał to samo. Poszła panewka wałka pośredniego i też były problemy z ciśnieniem oleju. Trochę to dziwne bo na wałku pośrednim nie powinno być dużych obciążeń. Pozostałe panewki były w super stanie jak na ten przebieg, tylko ta jedna się wysłużyła. Nowa panewka załatwiła sprawę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl