[80B3 1,9D] Dlaczego gorący nie odpala?
[80B3 1,9D] Dlaczego gorący nie odpala?
Witam,w moim aucie problem polega na tym że gdy silnik osiągnie temp.ok.87-90st. mruga i
popiskuje kontrolka oleju,gdy pojeżdżę nim dłużej,przy ponownej próbie uruchomienia silnika nie odpala i muszę czekać aż silnik ostygnie aby znów zapalił.Z góry dziękuje za pomoc.
popiskuje kontrolka oleju,gdy pojeżdżę nim dłużej,przy ponownej próbie uruchomienia silnika nie odpala i muszę czekać aż silnik ostygnie aby znów zapalił.Z góry dziękuje za pomoc.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
mi to wygląda na kąt wtrysku...pawelszt pisze:muszę czekać aż silnik ostygnie aby znów zapalił
a poziom oleju masz poprawny na bagnecie ?? jeśli tak to wygląda na to że ciśnienie oleju (przy rzadszym rozgrzanym oleju) jest za małe, pompa oleju przepuszcza - cos sie przytkało... może filtr?pawelszt pisze:mruga i
popiskuje kontrolka oleju
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To chyba częsty przypadek w 1,6D. Starszy w passacie miał to samo. Poszła panewka wałka pośredniego i też były problemy z ciśnieniem oleju. Trochę to dziwne bo na wałku pośrednim nie powinno być dużych obciążeń. Pozostałe panewki były w super stanie jak na ten przebieg, tylko ta jedna się wysłużyła. Nowa panewka załatwiła sprawę.olapiotr pisze:Jeszcze jak miałem Jette 1.6d , wysuneła się panewka wałka pośredniego i też nie było smarowania przy niskich obrotach. Kupiłem pompe oleju i ściągłem miske, a tu niespodzianka w postaci panewki.