[B3/B4 2.3 NG] Przeplwka strzaly w dolot
[B3/B4 2.3 NG] Przeplwka strzaly w dolot
Jestem nowym uzytkownikiem na waszym forum i prosil bym o kilka porad na temat wtrysku mechanicznego. Obiawy pojawiaja sie przy sporej wilgoci autko nie pali na wszystkich garach (przewody, swiece itd. wymienione) obroty potrafia spasc do jakis 200 obr/min? po jakiejs chwili wszysko wraca do normy ( jakies 5 min.) Prosze o jakas pomoc w czym lezy przyczyna?
Ostatnio zmieniony 09 lip 2007, 23:29 przez Adi 2.3, łącznie zmieniany 1 raz.
zacznij od wybłyskania testerem kodów migowych - do NG nie podepniesz kompa tylko właśnie tester. możliwe że gdzieś w instalacji elektrycznej masz zwarcie do masy które objawia się tylko "na mokro". przejrzyj styki wszystkich czujników i elementów wykonawczych układu sterującego silnikiem...
szczególną uwage zwróć na 2-pinowy czujnik temperatury i działanie tzw."silniczka krokowego"
jeszcze niech KorNoLio i Byk coś dorzucą....
szczególną uwage zwróć na 2-pinowy czujnik temperatury i działanie tzw."silniczka krokowego"
jeszcze niech KorNoLio i Byk coś dorzucą....
Zajrzałbym jeszcze do czujnika halla czy nie jest właśnie wilgotny albo luźny, ustawienie zapłonu też jest istotne, mieszanka także. I jeżeli masz głowicę do roboty, to dobrze było by znać jakie masz ciśnienie sprężania. Ciekawy jestem czy w czasie tej nieprawidłowej pracy na wszystkich świecach jest iskra. Możesz spróbować ściągać kable ze świecy i słuchać czy podczas gdy jest on zdjęty silnik będzie pracował jeszcze gorzej.
Możliwe, że cos jest nie tak z wtryskiwaczem rozruchowym i podaje przez zły okres czasu paliwo. Tak jak pisze foxbat czujnik 2- pinowy też do sprawdzenia.
Trudno jest coś powiedzieć jeżeli nie ma się samochodu przed oczami.
Możliwe, że cos jest nie tak z wtryskiwaczem rozruchowym i podaje przez zły okres czasu paliwo. Tak jak pisze foxbat czujnik 2- pinowy też do sprawdzenia.
Trudno jest coś powiedzieć jeżeli nie ma się samochodu przed oczami.