Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG] Przeplwka strzaly w dolot

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Adi 2.3

[B3/B4 2.3 NG] Przeplwka strzaly w dolot

Post autor: Adi 2.3 » 09 lip 2007, 21:03

Jestem nowym uzytkownikiem na waszym forum i prosil bym o kilka porad na temat wtrysku mechanicznego. Obiawy pojawiaja sie przy sporej wilgoci autko nie pali na wszystkich garach :-( (przewody, swiece itd. wymienione) obroty potrafia spasc do jakis 200 obr/min? po jakiejs chwili wszysko wraca do normy ( jakies 5 min.) Prosze o jakas pomoc w czym lezy przyczyna?
Ostatnio zmieniony 09 lip 2007, 23:29 przez Adi 2.3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 09 lip 2007, 22:51

ja bym zaczął od sprawdzenia jeszcze aparatu zapłonowego

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 09 lip 2007, 22:54

w NG foxbat prawdę Ci powie.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 09 lip 2007, 23:08

zacznij od wybłyskania testerem kodów migowych - do NG nie podepniesz kompa tylko właśnie tester. możliwe że gdzieś w instalacji elektrycznej masz zwarcie do masy które objawia się tylko "na mokro". przejrzyj styki wszystkich czujników i elementów wykonawczych układu sterującego silnikiem...

szczególną uwage zwróć na 2-pinowy czujnik temperatury i działanie tzw."silniczka krokowego"


jeszcze niech KorNoLio i Byk coś dorzucą....

wolq

Post autor: wolq » 10 lip 2007, 09:10

Stawiam na kopułkę pewnie łapie wilgoć i iskra głupieje

Adi 2.3

Post autor: Adi 2.3 » 10 lip 2007, 21:27

Kopulka jest new palec tez dzisiaj pryskalem woda po kablach, kopulce, i cewce i bylo ok
problem pojawil sie przy regulatorze cisnienia paliwa rano bylo znowu zle wypiolem pina i sie poprawilo!! zobaczymy na jak dlugo??
Silniczek krokowy jest ok
przeczyszczony i dziala

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 10 lip 2007, 21:38

Adi 2.3 pisze:Obiawy pojawiaja sie przy sporej wilgoci autko nie pali na wszystkich garach :-(
Może któryś wtryskiwacz się zacina i nie łapie odrazu jak odpalasz...?

Adi 2.3

Post autor: Adi 2.3 » 10 lip 2007, 21:48

Zaraz po odpaleniu jest ok pochodzi sobie jakis czas i wtedy dopiero zaczyna sie jazda brak reakcji na pedel gazu nawet jak papuje to czasami sie nie wkreca tak jakby sie zaplon przestawil. A po pewnym czasie wraca do zywych!!!! i to jest dla mnie bardzo ..(cenzura).. bo albo cos dziala albo nie!!

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 10 lip 2007, 21:53

To może pojedź na ustawienie składu mieszanki benzyny. Kiedyś miałem tak u siebie że nie chciał wchodzić w obroty większe niż 3000. Regulacja składu mieszanki pomogła

Adi 2.3

Post autor: Adi 2.3 » 10 lip 2007, 22:22

Na regulacje pojade jak zrobie sobie glowice. Jak na razie latam na glowce ktor jest juz na wykonczeniu ale pracuje nad druga ktora nie bedzie juz seryjna :-D bedzie jak nowa stary bedzie tylko odlew a jak juz to zrobie to bede musial to wszystko zgrac ze soba

Awatar użytkownika
jarekr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2007, 13:27
Lokalizacja: Niemcz

Post autor: jarekr » 10 lip 2007, 23:44

Adi 2.3 pisze:obroty potrafia spasc do jakis 200 obr/min
To chyba nie tak drastyczny spadek obrotów, tylko obrotomierz przekłamuje, jak motor nie chodzi na wszystkich garkach... Fizycznie chyba by nie dał rady tak wolno chodzić... Tak mi się zdaje... :)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 11 lip 2007, 22:57

Zajrzałbym jeszcze do czujnika halla czy nie jest właśnie wilgotny albo luźny, ustawienie zapłonu też jest istotne, mieszanka także. I jeżeli masz głowicę do roboty, to dobrze było by znać jakie masz ciśnienie sprężania. Ciekawy jestem czy w czasie tej nieprawidłowej pracy na wszystkich świecach jest iskra. Możesz spróbować ściągać kable ze świecy i słuchać czy podczas gdy jest on zdjęty silnik będzie pracował jeszcze gorzej.

Możliwe, że cos jest nie tak z wtryskiwaczem rozruchowym i podaje przez zły okres czasu paliwo. Tak jak pisze foxbat czujnik 2- pinowy też do sprawdzenia.

Trudno jest coś powiedzieć jeżeli nie ma się samochodu przed oczami.

Adi 2.3

Post autor: Adi 2.3 » 15 lip 2007, 16:10

Dzieki panowie za sugestje problem sie rozwiazal sam!!
pada pompa paliwa zawiesza sie i nie podaje paliwka
wymienie ja i powinno byc juz OK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl