Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 abk 2.0] falujące obroty i efekt gasnie silnik

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 cze 2007, 22:18

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa, czy nie przepuszcza paliwa do kolektora ssącego.

krystianbyku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 23 mar 2007, 11:18
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: krystianbyku » 07 cze 2007, 00:41

czarekj pisze:Sprawdź regulator ciśnienia paliwa, czy nie przepuszcza paliwa do kolektora ssącego.
hej! niedodałem że jeżdze praktycznie na lpg i to na tym to odczuwam, na benzynie chyba jest podobnie choć może o niebo lepiej. Musze to jeszcze sprawdzić być może regulacja gazu coś da ale jakos wątpie. myślałem czy moze katalizator to powodowac bądź sonda lambda.
Mi to wygląda tak ze jak sie rozgrzeje to za każdym razem jakos tak opornie sie rusza. trzeba dac więcej gazu a i tak podczas ruszania obroty przygasną i zaraz podskocza co skutkuje takim szarpnięciem. podobnie jest podczas jazdy przy dodawaniu i odejmowaniu gazu wystepują takie szarpnięcia. bede wdzięczny za cenne uwagi

japan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 25 sty 2007, 17:26
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: japan » 08 cze 2007, 22:17

Raz trafiłem
Duża szansa,że padł czujnik Halla (znajduje się w aparacie zapłonowym). Pozdrawiam
to może i drugi raz się uda ;-) Wymień filtr powietrza.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 09 cze 2007, 00:05

I sprawdz zapłon po tych wszystkich zabawach mechanikow.
Czarek ustawił mi kilka dni temu i auto dostało wigoru nie do poznania, a jezdziło niby ok, czasami jedynie zagrało przyspieszając.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 11 lip 2007, 09:09

Jak Masz zimny silnik to jednocześnie jest zimny parownik LPG. W związku z tym gaz jest gorzej odparowywany i mieszanka jest bogatsza (stąd wrażenie mocniejszego autka). Po rozgrzaniu silnika i parownika gaz jest dobrze odparowany ale źle wyregulowana instalacja powoduje, że mieszanka jest za uboga. Proponuję podjechać na porządną regulację instalacji LPG do jakiegoś dobrego warsztatu gdzie nie kręcą byle czym i byle jak na oko/ucho tylko używają do tego analizatora spalin i szarych komórek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl