Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Wtryski 216, a może 230?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Wtryski 216, a może 230?

Post autor: klekocix » 16 sie 2010, 23:34

Zastanawiam się w temacie zmiany wtrysków w moim samochodzie.

Temat dotyczy wtrysków do silnika 1Z

Testowałem już wtryski z AFN (205) i z AEL (210) i jeszcze to nie jest to co chciałbym mieć pod nogą.
Oczywiście kolejnym krokiem powinno być 216, ale może iść dalej i zapodać sobie 230?

Czy ktoś z Was posiada w swoim klekocie te wtryski? Co o nich można powiedzieć dobrego a co złego?
Czy spalanie wzrośnie przy takiej samej jeździe jak obecnie? Czy zostanie nie zmienione?

Kusi mnie to, że cena za 230 jest "tylko" o 300zł wyższa niż za 216 (mam na myśli Cowboya).

Do tych wtrysków albo zostanie obecny program albo też udam się do specjalisty w tej dziedzinie, Rogala.

Natomiast wydaje mi się, że kupować najpierw 216 a za jakiś czas 230 mija się z celem bo będzie to strata pieniędzy.

Jeśli zdecyduję się na któryś z tych zestawów to i tak będę miał na sprzedanie wtryski z AFN i z AEL...
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 17:38 przez klekocix, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 sie 2010, 07:36

klekocix, słyszałem, że podobno te 230 od cowboya są kiepskie bo to chyba Włoskie końcówki... :roll: Odezwij się jak będziesz sprzedawał wtryski. ;-)

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 17 sie 2010, 09:33

Niki20 pisze:klekocix, słyszałem, że podobno te 230 od cowboya są kiepskie bo to chyba Włoskie końcówki... :roll: Odezwij się jak będziesz sprzedawał wtryski. ;-)
Mówisz, że końcówki Fratelli Bosio są kiepskie? Bo właśnie wtryski na nich chciałem robić...

Awatar użytkownika
wojtek_gtx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wojtek_gtx » 17 sie 2010, 10:43

Ja wczoraj kupiłem od cowboya 216 do mojego AFN właśnie na końcówkach BOSIO - cowboy zapewniał mnie że na 200 tysi wystarczą ;-) a wątpię że mój Galaxior zrobi więcej ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 sie 2010, 22:02

klekocix, gdzieś taką opinię słyszałem na ten temat, ale z praktyki nie mogę tego potwierdzić. ;-)

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 24 sie 2010, 22:27

Kolego klekocix, do 1z spokojnie wystarczą 216(tylko niech Ci to ktoś mądry ogarnie) ten silnik mało rozwojowy jest tak więc 230, to strata siana, i tak ori turbo nie rozdmucha tego paliwa... a tych bossio nie słyszałem nic złego a w brud ludzi na tym lata....

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 24 sie 2010, 22:41

B4ME pisze:Kolego klekocix, do 1z spokojnie wystarczą 216(tylko niech Ci to ktoś mądry ogarnie) ten silnik mało rozwojowy jest tak więc 230, to strata siana, i tak ori turbo nie rozdmucha tego paliwa... a tych bossio nie słyszałem nic złego a w brud ludzi na tym lata....
W tej chwili wyszło, że mam zamontowane 210 i już zrobiło się bardzo ciekawie. Sprzęgło nowe Sachs'a tak więc elegancko przenosi moment obrotowy i moc.

Tak więc 216 jeszcze chwilowo nie ma a wyszło że 205 (z AFN) mam na sprzedanie.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 sie 2010, 23:34

B4ME pisze:do 1z spokojnie wystarczą 216(tylko niech Ci to ktoś mądry ogarnie)
w sensie program?

a czy ta parafraza
B4ME pisze:i tak ori turbo nie rozdmucha tego paliwa
tyczy sie tez 216?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 31 sie 2010, 10:34

Kolczat pisze:
B4ME pisze:do 1z spokojnie wystarczą 216(tylko niech Ci to ktoś mądry ogarnie)
w sensie program?

a czy ta parafraza
B4ME pisze:i tak ori turbo nie rozdmucha tego paliwa
tyczy sie tez 216?
Koledze chodziło o 230tki na 216 spokojnie ori turbo daje w miarę radę.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 31 sie 2010, 22:11

to co da rade max wyciaganac z 216 z nowym programem i reszcie w ogryginale?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 02 wrz 2010, 09:15

Kolczat, do 216 pasuje już Ica montować bo będzie zadyma... :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 02 wrz 2010, 16:46

ok, to tez planuje ;p no to dorzucimy jeszcze ICka z iveco daily ;]

Awatar użytkownika
jaco124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1212
Rejestracja: 14 kwie 2009, 19:26
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jaco124 » 02 wrz 2010, 17:09

Co do wtryskow Bosio Fratelli to sa ok.. spokojnie starczaja na ok. 200 tys...

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 wrz 2010, 19:24

przy tych wtryskach 0,216 mysle ze 130km mozna zrobic na sprawnej turbince gt15, ja proponuje jescze wolna odme zrobic jak jeszcze nie masz i sprawdz wtedy temp powietrz w dolocje powinna sie zmniejszyc, ja latam osobiscie A6 C4 silnik 1z na koncowkach 0,216 programie dr Kostrz :mrgreen: i jestem zadowolony reszta ori tylko jak sie nie myle to ic jest ori wiekszy niz w audi 80

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 10 wrz 2010, 11:20

panowie a od czego są te wtryski 230stki???

[ Dodano: 2010-09-14, 08:48 ]
dzięki za odpowiedz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl