Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK 2.0 1994 Lpg] problem ze spalaniem i gazem

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

[ABK 2.0 1994 Lpg] problem ze spalaniem i gazem

Post autor: Jareczek191 » 08 wrz 2010, 20:25

witam ponownie. nie dosc ze mam problem z dużym spalaniem gazu to jeszcze po włączeniu wstecznego przerzuca mi automatycznie na PB. do tego jak jest zimno po odpaleniu samochodu i przerzuceniu na gaz gdy obroty spadają do 1000 tez potrafi się przełączyć. co lepsze nawet czasami jak zaczynam skręcać to tez. ostatnio przez włączenie świateł automatycznie wskoczyła PB. Jutro podepne pod VAG. mozecie pomoc??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 wrz 2010, 00:01

Napisz co to za instalacje LPG masz. Jeśli mieszalnikową (I lub II generacja) to sprawdź czy nie ma spadków napięcia na zacisku 15 cewki zapłonowej i czy na przełączniku/komputerze LPG też nie ma spadków napięcia, zobacz czy masa się od przełącznika/komputera LPG się nie odłączyła.
W momencie gdy się przełączy nie przygasają lub gasną kontrolki na przełączniku LPG/benzyna?
Bo jeśli ma on dobre napięcie to może być problem z sygnałem obrotów silnika branym z cewki z zacisku 1.

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 10 wrz 2010, 01:16

Jest to gaz I gen. dziś nawet jak włączyłem kierunek to mi się przełącza tak jak by to był przełącznik...
aldi pisze:W momencie gdy się przełączy nie przygasają lub gasną kontrolki na przełączniku LPG/benzyna?
nic się nie dzieje. porostu przełącza się i tyle. i tylko jak się nagrzeje. a podczas gdy jest zimny i jest wilgotno potrafi sam się przełączyć bez żadnego włączania czegokolwiek

ktory to zacisk 15 i 1?? bo mozesz mi to pokazac na rysunku jakims??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 wrz 2010, 10:10

Jareczek191 pisze:ktory to zacisk 15 i 1?? bo mozesz mi to pokazac na rysunku jakims??
Powinieneś mieć na cewce napisane ale jak masz dostęp tylko do wtyczki 3 pinowej to nie sprawdzisz (taki typ cewki)
Do tych zacisków powinny być podłączone dodatkowe przewody od centralki LPG.

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 10 wrz 2010, 17:16

mam zaciski 1 i 15 na gumkach pokazany ... są połączone przewody tak jaka mowisz. wiec jak ma być tam napięcia i jak to sprawdzić jak przecież nie zawsze mi się zmienia na pb. dziś jak zgasiłem to odpalić nawet nie moglem . VAG nic nie pokazuje. czy to wina cewki??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 wrz 2010, 20:38

Mi te objawy w połączeniu z przełączaniem na benzynę pasuje do Halla w aparacie zapłonowym albo tego modułu obok cewki.

Gdyby padła cewka to by gasł ale nie przerzucał na benzynę bo na zaciski cewki szedł by sygnał z halla a moduł by go przekazywał do cewki i komputerka LPG. Sterownik od LPG nie wykrywałby zaniku obrotów (to pewnie z tej przyczyny przerzuca na benzynę).

Jeśli nie odpala to do dalszej zabawy przydałby się miernik. Jak już będziesz miał miernik to włącz go na pomiar napięcia prądu stałego do 20V jedną końcówkę przyłóż do plus na akumulatorze a drugą podłącz do środkowego styku we wtyczce modułu zapłonowego (nie odłączając wtyczki). Włącz zapłon wrzuć V bieg i pchając samochód obserwuj jak zmienia się napięcie, ma się zmieniać w zakresie 0-12V albo chociaż 2-12V.

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 10 wrz 2010, 21:30

no dobra ale czy to zależny od temperatury i wilgotności?? jak jest cieplo czy gorąco to wogole mi się takie coś nie działo. pozniej deszcze zimniej i przełącza mi się sam a po nagrzaniu włączam wsteczny i przełącza na bene. i to sprawdzałem tak ze włączam wsteczny zmienia na bene to ja sprzęgło i przy 2 tys przerzucam na gaz i znowu wsteczny i to samo. na bene . kilka razuy pod rzad i zmienia mi . a jak jest zimny to nei ma takiej opcji. tylko np jak włączę światła. badz ruszam to potrafi sam przeskoczyć

[ Dodano: 2010-09-26, 11:49 ]
problememm okazaly sie zasniedzaile koncowki przy bezpieczniku sterownika. napiecie na zaworach bylo 1 granicy 9 v zamiast 12. po przeczyszczeniu nic nie przelacza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl