[ABK 2.0 1994 Lpg] problem ze spalaniem i gazem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
[ABK 2.0 1994 Lpg] problem ze spalaniem i gazem
witam ponownie. nie dosc ze mam problem z dużym spalaniem gazu to jeszcze po włączeniu wstecznego przerzuca mi automatycznie na PB. do tego jak jest zimno po odpaleniu samochodu i przerzuceniu na gaz gdy obroty spadają do 1000 tez potrafi się przełączyć. co lepsze nawet czasami jak zaczynam skręcać to tez. ostatnio przez włączenie świateł automatycznie wskoczyła PB. Jutro podepne pod VAG. mozecie pomoc??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Napisz co to za instalacje LPG masz. Jeśli mieszalnikową (I lub II generacja) to sprawdź czy nie ma spadków napięcia na zacisku 15 cewki zapłonowej i czy na przełączniku/komputerze LPG też nie ma spadków napięcia, zobacz czy masa się od przełącznika/komputera LPG się nie odłączyła.
W momencie gdy się przełączy nie przygasają lub gasną kontrolki na przełączniku LPG/benzyna?
Bo jeśli ma on dobre napięcie to może być problem z sygnałem obrotów silnika branym z cewki z zacisku 1.
W momencie gdy się przełączy nie przygasają lub gasną kontrolki na przełączniku LPG/benzyna?
Bo jeśli ma on dobre napięcie to może być problem z sygnałem obrotów silnika branym z cewki z zacisku 1.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
Jest to gaz I gen. dziś nawet jak włączyłem kierunek to mi się przełącza tak jak by to był przełącznik...
ktory to zacisk 15 i 1?? bo mozesz mi to pokazac na rysunku jakims??
nic się nie dzieje. porostu przełącza się i tyle. i tylko jak się nagrzeje. a podczas gdy jest zimny i jest wilgotno potrafi sam się przełączyć bez żadnego włączania czegokolwiekaldi pisze:W momencie gdy się przełączy nie przygasają lub gasną kontrolki na przełączniku LPG/benzyna?
ktory to zacisk 15 i 1?? bo mozesz mi to pokazac na rysunku jakims??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mi te objawy w połączeniu z przełączaniem na benzynę pasuje do Halla w aparacie zapłonowym albo tego modułu obok cewki.
Gdyby padła cewka to by gasł ale nie przerzucał na benzynę bo na zaciski cewki szedł by sygnał z halla a moduł by go przekazywał do cewki i komputerka LPG. Sterownik od LPG nie wykrywałby zaniku obrotów (to pewnie z tej przyczyny przerzuca na benzynę).
Jeśli nie odpala to do dalszej zabawy przydałby się miernik. Jak już będziesz miał miernik to włącz go na pomiar napięcia prądu stałego do 20V jedną końcówkę przyłóż do plus na akumulatorze a drugą podłącz do środkowego styku we wtyczce modułu zapłonowego (nie odłączając wtyczki). Włącz zapłon wrzuć V bieg i pchając samochód obserwuj jak zmienia się napięcie, ma się zmieniać w zakresie 0-12V albo chociaż 2-12V.
Gdyby padła cewka to by gasł ale nie przerzucał na benzynę bo na zaciski cewki szedł by sygnał z halla a moduł by go przekazywał do cewki i komputerka LPG. Sterownik od LPG nie wykrywałby zaniku obrotów (to pewnie z tej przyczyny przerzuca na benzynę).
Jeśli nie odpala to do dalszej zabawy przydałby się miernik. Jak już będziesz miał miernik to włącz go na pomiar napięcia prądu stałego do 20V jedną końcówkę przyłóż do plus na akumulatorze a drugą podłącz do środkowego styku we wtyczce modułu zapłonowego (nie odłączając wtyczki). Włącz zapłon wrzuć V bieg i pchając samochód obserwuj jak zmienia się napięcie, ma się zmieniać w zakresie 0-12V albo chociaż 2-12V.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
no dobra ale czy to zależny od temperatury i wilgotności?? jak jest cieplo czy gorąco to wogole mi się takie coś nie działo. pozniej deszcze zimniej i przełącza mi się sam a po nagrzaniu włączam wsteczny i przełącza na bene. i to sprawdzałem tak ze włączam wsteczny zmienia na bene to ja sprzęgło i przy 2 tys przerzucam na gaz i znowu wsteczny i to samo. na bene . kilka razuy pod rzad i zmienia mi . a jak jest zimny to nei ma takiej opcji. tylko np jak włączę światła. badz ruszam to potrafi sam przeskoczyć
[ Dodano: 2010-09-26, 11:49 ]
problememm okazaly sie zasniedzaile koncowki przy bezpieczniku sterownika. napiecie na zaworach bylo 1 granicy 9 v zamiast 12. po przeczyszczeniu nic nie przelacza
[ Dodano: 2010-09-26, 11:49 ]
problememm okazaly sie zasniedzaile koncowki przy bezpieczniku sterownika. napiecie na zaworach bylo 1 granicy 9 v zamiast 12. po przeczyszczeniu nic nie przelacza