Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

Post autor: Czarnuch » 11 wrz 2010, 14:10

dzięki śliczne, ja ogarniam wszystko ale gazu nie tykam :) pojadę do speca to zrobi :) ale gaźnikowi zaraz się przyjrzę :)

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 13 wrz 2010, 10:18

To weź też pod lupę wężyki od podciśnienia

Czarnuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:41

Post autor: Czarnuch » 13 wrz 2010, 20:02

które? gdzie są? narazie jedyne co, to jest rozdarty wąż który idzie z pokrywy zaworów gdzieś tam w gaźnik

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 14 wrz 2010, 11:58

Tutaj masz zdjęcie z opisem co i gdzie ma być

:arrow: https://audi80.pl/audi-80-b3-18-gazn ... t37977.htm

MariuszPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 29 sie 2010, 15:06
Lokalizacja: Olesno

Post autor: MariuszPe » 29 wrz 2010, 19:07

Jasne , że to wszystko ma wpływ na spalanie gazu .
Mam też taką i mi tak zasysa średnio 10 litrów na 100 tke

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 17 sty 2011, 20:56

podepnę się pod temat.

Mam audi 1.8 Pm i pali mi ok 15 litrów w mieście założyłem gaz jakiś 1000 km temu założony mam parownik używany ale od taty z A4 i nie ma nawet roku.Ten wężyk od przyspieszania zapłonu co idzie do aparatu zapłonowego mam całkowicie zniszczony. Czy to może być przez to ze aż tyle mi pali moje żelazo?

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 17 sty 2011, 21:20

Wymienić nie zaszkodzi, może pomóc, a jeśli jeździsz na krótkich odcinkach, to podejrzewam, że nawet i takie spalanie jest możliwe.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 17 sty 2011, 21:35

czyli co niedogrzany?

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 18 sty 2011, 10:58

Łukaszek KSZO pisze:podepnę się pod temat.

Mam audi 1.8 Pm i pali mi ok 15 litrów w mieście założyłem gaz jakiś 1000 km temu założony mam parownik używany ale od taty z A4 i nie ma nawet roku.Ten wężyk od przyspieszania zapłonu co idzie do aparatu zapłonowego mam całkowicie zniszczony. Czy to może być przez to ze aż tyle mi pali moje żelazo?
Wężyk musisz koniecznie naprawić i przy okazji sprawdź resztę przewodzików od podciśnienia czy są szczelne i/lub dobrze podłączone. W jakim stanie filtr powietrza? Silnik się dogrzewa(termostat sprawny)?

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 18 sty 2011, 20:39

kupilem 3 tygodnie temu filtr powietrza a co do termostatu nigdy z nim problemow nie mialem


a ten wezyk od podcisnienia powinien dmuchac czy wciagac? mam przy samym aparacie zaplonowym zawór zwrotny, w ktora strone on powinien dzialac?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 20 sty 2011, 22:52

Jak sama nazwa wskazuje - podciśnienie czyli powinno zaciągać. Z tym zaworkiem w PM to ciekawe, raz że nie każdy go ma, 2 u mnie nie puszczał ciśnienia w żadną stronę, wydaje mi się że tam jest rodzaj membrany która przenosi ciśnienie. Wywaliłem go w diabły i nie widzę żadnej różnicy. Jak ktoś zna jego zasadę działania to też prosiłbym o info. W etce się to zowie "zawór opóźnienia".
Jak masz rozwalony ten wężyk, to nie dość że Ci zasysa lewe powietrze, to jeszcze nie masz przyśpieszenia zapłonu. Aha i on będzie zasysał powietrze tylko w przypadku obrotów wyższych niż jałowe.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 22 sty 2011, 16:16

naprawilem wezyk . u mnie ten zaworek puszcza w jedna strone wiec nie dziala to jak membrana. przestawilem to tak by zamykal sie jak jest na jalowych obrotach a jak pojawia sie podcisnienie to sie otwiera

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 22 sty 2011, 21:26

O to ciekawy trop, czyli u mnie chyba był walnięty.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 23 sty 2011, 00:08

Powiem Ci, że jakos nagle mi spalanie spadlo jako tako bo jak robilem za 40 zl 80km to tera zrobilem za 30zl 90km wiec jest lepiej ale jeszcze sprawdzam zalalem gazu za 50 zl i zobaczymy co bd. jeżeli chodzi o moc to jak dla mnie nic sie nie zmienilo. Silnik chodzi jak chodzil itd

Cin3kGostyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 28 sie 2010, 20:53
Lokalizacja: GOSTYŃ

Post autor: Cin3kGostyn » 05 lut 2011, 12:33

jezeli auto stalo 2 lata to wedlug mnie membrany do wymiany sa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl