[90 b4 cabrio 2,3e] turbina
[90 b4 cabrio 2,3e] turbina
czść wszystkim.Moja audi ma niby 136km. silnik 2,3l.jast troche wiekowa 92r. i wydaje mi sie,ze troche koni z pod maski juz poszło w las.czy ktos moze mi powiedziec jak wyglonda sytuacja z montarzem turbinki do takiego motoru, czy jest to wogule mozliwe,no i jakie sa koszta. moze jakies rady odnosnie pozyskania troche wiekszej mocy bez wizyty u profesjonalisty. mam oponki215/45/17. i powiem ze sie zbyt nie zbiera na nich a przy takiej mocy to powinien chyba troche asfalt zwijac nie? a no i na rozgrzanym silniku jest slabszy niz na zimnym.prosze o rady.pozdrawiam
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Soft turbo to koszt jakichś 8tyś zł, jeśli celujesz w większe moce to szykuj przynajmniej 10 kPLN.
Za te pieniądze lepiej wsadzić coś mocniejszego niż rzeźbić NG, ma to zalety: 1. większa bezawaryjność, 2. bezproblemowa eksploatacja.
Ja bym proponował takie silniki: 2.8 V6 174KM, 2.8 V6 30V 192KM, 1,8Turbo 150-220KM, 4,2 V8 280<
Ale jeśli jesteś osobą która lubi przecierać szlaki, robić coś czego inni się podejmują, lubisz mieć coś czego nie mają inni, masz cierpliwość to uturbiaj.
Za te pieniądze lepiej wsadzić coś mocniejszego niż rzeźbić NG, ma to zalety: 1. większa bezawaryjność, 2. bezproblemowa eksploatacja.
Ja bym proponował takie silniki: 2.8 V6 174KM, 2.8 V6 30V 192KM, 1,8Turbo 150-220KM, 4,2 V8 280<
Ale jeśli jesteś osobą która lubi przecierać szlaki, robić coś czego inni się podejmują, lubisz mieć coś czego nie mają inni, masz cierpliwość to uturbiaj.
dzieki za rady. fakt spora kasa. a silniki nie sa drogie. a swoja droga to co ma czujnik teperatury do mocy.? fakt jest do wymiany,bo ma 14omow oporu.tyle wiem ze to mało nie pokazuje mi nawet wskaznik tylko lekko dyga .No i czasem mi sie olej swieci ale to przez to ze kabel w deszczu łapie przebicie . tak mysle bo jest łatany.co do kabli zapłonowych trzeba zmienic swieczki sa 3 elktr.filtry pozmieniam napewno. czy duzo daje wymiana filtra powietrza? i filtra paliwa?( silnik sie nie dławi)
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jak filtr będzie maks zabrudzony to na pewno, silnik będzie łatwiej zasysał powietrze itp.patangos pisze:czy duzo daje wymiana filtra powietrza?
To samo co w przypadku filtra paliwa. Jeśli jest w miarę ok, to zamiany nie zauważysz, z tym że będziesz miał pewność że auto nie stanie ci kiedy na poboczu z powodu zapchanego filtra.patangos pisze:i filtra paliwa?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zrob jak kolega Labiel, napisal a mocy przybędzie , zapłon świeczki , kable kopułka palec nowe filtry powietrza , paliwa przy okazji zalej do baku preparat do czyszczenia wtrysków , następnie sprawdzenie szczelnosci dolotu ,mycie ke- jeta , gardełka przepustnicy , silniczka krokowego i regulacja jednostki wtryskowej i zaplonu