Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3] Modyfikacje - swap silnik v8

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 06 cze 2010, 20:16

pawelrybak15, powiedz mi po co ci taki silnik w B3 ?? nie lepiej rozłożyć ten twój silnik na cześci i to co dobre zregenerować/ pomalować części z ASO lub jakiejś dobrej firmy i poskładać, komorę ogarnąć itp to samo zawieszenie itp i się cieszyć z ładnej 90 TD pod względem wizualnym i mechanicznym :) i o połowę mniej kasy i roboty niż przeszczepiać V10 :roll:

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 06 cze 2010, 22:13

trepek pisze:Ja i tak czekam, aż ktoś w końcu przerobi ośkę na quattro :mrgreen:
taki manewr robi właśnie znajomy tylko w corrado
całe zawieszenie poszło od golfa jako jednostka napedowa siedzi już 1.9tdi 130km na pompowtrysku z turbiną od mercedesa 2.7. corrado ma być docelowo wysterowane na 250KM
prace trwają i zmirzają dobrądrogą nawet klima na pokładzie bedzie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 cze 2010, 12:32

wujo1 pisze:pawelrybak15, powiedz mi po co ci taki silnik w B3 ?? nie lepiej rozłożyć ten twój silnik na cześci i to co dobre zregenerować/ pomalować części z ASO lub jakiejś dobrej firmy i poskładać, komorę ogarnąć itp to samo zawieszenie itp i się cieszyć z ładnej 90 TD pod względem wizualnym i mechanicznym :) i o połowę mniej kasy i roboty niż przeszczepiać V10 :roll:
Spokojnie Wujo, póki auto służy mi do jazdy na codzień zostaje silnik SB, jak już zrobie z tego zabawke na weekendy, przeprowadze gruntowny remont, to zamiast V10 TDI wrzucam 3,0 TDI <zly> Audi z zewnątrz zupełnie nie będzie zdradzać tego co kryje się pod maską, wnętrze również zostanie ori :-) Będzie to po prostu ładna 90 z mocarnym silnikiem :-D

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 cze 2010, 19:48

pawelrybak15 pisze:Będzie to po prostu ładna 90 z mocarnym silnikiem
I seryjnym zawieszeniem, bo jesteś przeciwnikiem gleby, prawda ? 8-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 cze 2010, 20:21

Gleby nie będzie w tym samochodzie póki żyje i drugie tyle lat dłużej :!:
Ale zawieszenie seryjne wcale pozostać nie musi, można przecież zastosować inne amortyzatory, wzmocnione sprężyny itp, a wysokość pozostawić normalną :-P

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 16 wrz 2010, 00:03

Ciekawa koncepcja :-D Auto z takim silnikiem powinno ładnie przyspieszać, ale czy warto pakować tyle kasy w 3.0 TDI ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 wrz 2010, 00:10

Ta, 3.0 TDi i napęd na przednie kapcie, jeszcze nie będą seryjne laczki :-P Ludzie, moment obrotowy uniemożliwi sensowne przyśpieszanie na pierwszych 3 biegach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl