[b3 1.8 SF] Modyfikacje - więcej mocy
Nie odbiegajmy od tematu.
PI7er Twój pomysł bardzo mi sie podoba, myślałam na zmianą głowicy w moim 1.8 bo luz na prowadnicach mam już znaczny. Jak pisałeś u mnie zawory ssące mają 38 mm a w 2.0 39,5 także poprawa osiągów powinna być. Zastanawiają mnie czasy rozrządu dla głowic abk i abt. Może warto by założyć głowicę z abt i wałek z abk?
PI7er Twój pomysł bardzo mi sie podoba, myślałam na zmianą głowicy w moim 1.8 bo luz na prowadnicach mam już znaczny. Jak pisałeś u mnie zawory ssące mają 38 mm a w 2.0 39,5 także poprawa osiągów powinna być. Zastanawiają mnie czasy rozrządu dla głowic abk i abt. Może warto by założyć głowicę z abt i wałek z abk?
Jak wygloda ten czujnik i w jakich audi go moge znalezc?PI7er pisze:mozesz tam wkrecic czujnik cisnienia/temperatury oleju albo zaslepke.
Dobre miejsce na cisnienie poniewaz wiesz jakie dochodzi do głowicy.
Juz wkrecilem sobie dodatkowy co idzie na VDO do mocowania filtru powietrza. tam tez byla zaslepka i ten czujnik idealnie pasowal.
Mam jeszcze silnik NG na rozbiorce wiec jezeli jakis z czujnikow bedzie tam pasowal to bede mogl wkrecic.