Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 AAD] Problem z geometrią + skręcanie.

ODPOWIEDZ
grubas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 05 sie 2010, 15:00
Lokalizacja: Oświęcim

[2.0 AAD] Problem z geometrią + skręcanie.

Post autor: grubas » 15 wrz 2010, 18:03

Witam panowie ostro sie wziołem za moje Audi 80. Wymieniłem wszystkie wymienne części w zawieszeniu czyli: tulejki w wachaczach, tulejki w kołysce, drążki kierownicze, gumy na stabilizatorze, łożyska (gumy) te przy kielichach. Amorów nie wymieniałem bo mają koło 70%. Zostawiłem tylko jeden sworzeń bo jak twierdził diagnosta dobry (chociaż teraz myśle że to był błąd i głupota). Ogólnie przestało stukać. Jednak przy skręcaniu tak jakby coś przeskakuje. Nie da sie ustawić zbierzności (diagnosta miał 3 podejscia) występują bicia powyżek 100km/h i kierownica ciężko chodzi (wersja bez wspomagania).


Może panowie ktoś podpowiedzieć za co się wziąść??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 wrz 2010, 16:20

Skoro nie mozna ustawic zbierznosci przyjrzałbym sie śrubie "rzymskiej" łaczącej drązek kier z końcówką

grubas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 05 sie 2010, 15:00
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: grubas » 16 wrz 2010, 18:29

Śruby rzymskie popuszczone. Diagnosta 3 razy wyjeżdżał twierdząc ze jest ustawione i wracał z piskiem opon przy skrecaniu....

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 16 wrz 2010, 20:01

a sworzeń dolny dobry założyłeś bo jest lewy i prawy

grubas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 05 sie 2010, 15:00
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: grubas » 16 wrz 2010, 21:00

Hehe dobry ;-) Mam pytanie Czy te uchwyty przy amortyzatorach (te małe kieliszki) przylegają wam do kielichów (budy) czy nie?

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 19 wrz 2010, 20:06

Ja po wymianie sworznia musialem sie udac na cała geometrie wszytskich katow . Jest to robione na lampach tył i przod bo mialem na jednym kole straszny negatyw i zbierało mi strasznie opone. A na zbierznosci tez byłem 2 razy i Twierdzili ze wykonali poprawnie robote . NO tak ale powinno sie zaczynac od kątów . kosz to było 140zł i o wiele wiele lepiej:)

grubas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 05 sie 2010, 15:00
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: grubas » 21 wrz 2010, 21:10

Takich mamy fachowców. Po wymienia sworznia mój stwierdził że kąty są dobrze ustawione. Może miałem tyle szczęścia...

W każdym bądź razie teraz mam dużo pracy i chwilowo jeżdze tak.. Jak popada albo zaniedługo śnieg spadnie to będzie awaria.

To jednak nie tłumaczy stuku przy skręcaniu.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 22 wrz 2010, 20:50

ja tez mam stuki przy skrecaniu i mam cale zawieszenie wymienione i co sie okazało :) najpierw chlodnica latała:) A teraz mam poduszke silnika wywalona i jest luzna sruba i jak sa przechylenia to jest stuk stuk:)

grubas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 05 sie 2010, 15:00
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: grubas » 24 wrz 2010, 19:05

Heh tylko u mnie też nie da się ustawić geometri więc to musi być powiązane z zawieszeniem. Ponowie pytanie w sprawie przykręcenie amortyzatora. Mianowicie czy ta nakładka co się ją daje od góry kielicha taki kieliszek mały dociska wam do kielicha czy jest troche ponad kielichem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl