Witam panowie ostro sie wziołem za moje Audi 80. Wymieniłem wszystkie wymienne części w zawieszeniu czyli: tulejki w wachaczach, tulejki w kołysce, drążki kierownicze, gumy na stabilizatorze, łożyska (gumy) te przy kielichach. Amorów nie wymieniałem bo mają koło 70%. Zostawiłem tylko jeden sworzeń bo jak twierdził diagnosta dobry (chociaż teraz myśle że to był błąd i głupota). Ogólnie przestało stukać. Jednak przy skręcaniu tak jakby coś przeskakuje. Nie da sie ustawić zbierzności (diagnosta miał 3 podejscia) występują bicia powyżek 100km/h i kierownica ciężko chodzi (wersja bez wspomagania).
Może panowie ktoś podpowiedzieć za co się wziąść??
[2.0 AAD] Problem z geometrią + skręcanie.
Ja po wymianie sworznia musialem sie udac na cała geometrie wszytskich katow . Jest to robione na lampach tył i przod bo mialem na jednym kole straszny negatyw i zbierało mi strasznie opone. A na zbierznosci tez byłem 2 razy i Twierdzili ze wykonali poprawnie robote . NO tak ale powinno sie zaczynac od kątów . kosz to było 140zł i o wiele wiele lepiej:)