Sklep Ipart
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6d jk] Olej silnikowy pytanie ?

Awatar użytkownika
kula_sc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Kontakt:

[b3 1.6d jk] Olej silnikowy pytanie ?

Post autor: kula_sc » 20 wrz 2010, 21:49

Mam takie małe pytanie i zbliża mi się wymiana oleju. Z racji tego, że jestem studentem mam mały budżet chciałem wymienić na lotosa mineralnego diesla taki zalewam zawsze, ale spotkałem się teraz w sklepie z lotosem mineralnym city diesel 20w40 miał, ktoś doczynienia z tym olejem :?: wg opisu bardziej pasuje do mojego klekota...

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: UKI_XX » 20 wrz 2010, 23:56

na temat tego oleju znalazłem takie coś:
Zależy do czego? Ten olej to niewiele się od smoły różni (konsystencją)
Niestety, nadaje sie moze chyba tylko do Zuka. Znajomy jezdzil poldkiem na
Lotosie polsysntetycznym, a ze wzgledu na "trupienie" silnika postanowil
zmienic na mineral i wybral niechcacy Lotosa City. Po paru kkm silnik
zarzucil sie nagarem do tego stopnia, ze potrzebny byl maly remoncik.
kula_sc pisze:Z racji tego, że jestem studentem mam mały budżet chciałem wymienić na lotosa mineralnego diesla taki zalewam zawsze
no to wybór dobry :mrgreen: jak chcesz poprawić budżet w kieszeni to śmiało lej ten olej, a na pewno po kilku tys. km zaprowadzisz auto na złom i wiesz ile na tym zaoszczędzisz :?: nie będzie trzeba tankować, ubezpieczenia, przeglądów... a i na złomie pare złotych rzucą <mikolaj>

a tak na poważnie to ja bym się bał zalać tego badziewia do starego autobusu czy też ciągnika z lat 60' nie mówiąc już o samochodzie, no chyba że jesteś bogaty i masz wystarczająco dużo kasy na remont albo drugi silnik <ok>

kerpen_rp
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: kerpen_rp » 21 wrz 2010, 13:51

UKI_XX pisze:na temat tego oleju znalazłem takie coś:
Zależy do czego? Ten olej to niewiele się od smoły różni (konsystencją)
Niestety, nadaje sie moze chyba tylko do Zuka. Znajomy jezdzil poldkiem na