[b3 1.6d jk] Olej silnikowy pytanie ?
[b3 1.6d jk] Olej silnikowy pytanie ?
Mam takie małe pytanie i zbliża mi się wymiana oleju. Z racji tego, że jestem studentem mam mały budżet chciałem wymienić na lotosa mineralnego diesla taki zalewam zawsze, ale spotkałem się teraz w sklepie z lotosem mineralnym city diesel 20w40 miał, ktoś doczynienia z tym olejem :?: wg opisu bardziej pasuje do mojego klekota...
na temat tego oleju znalazłem takie coś:
a tak na poważnie to ja bym się bał zalać tego badziewia do starego autobusu czy też ciągnika z lat 60' nie mówiąc już o samochodzie, no chyba że jesteś bogaty i masz wystarczająco dużo kasy na remont albo drugi silnik <ok>
Zależy do czego? Ten olej to niewiele się od smoły różni (konsystencją)
Niestety, nadaje sie moze chyba tylko do Zuka. Znajomy jezdzil poldkiem na
Lotosie polsysntetycznym, a ze wzgledu na "trupienie" silnika postanowil
zmienic na mineral i wybral niechcacy Lotosa City. Po paru kkm silnik
zarzucil sie nagarem do tego stopnia, ze potrzebny byl maly remoncik.
no to wybór dobry :mrgreen: jak chcesz poprawić budżet w kieszeni to śmiało lej ten olej, a na pewno po kilku tys. km zaprowadzisz auto na złom i wiesz ile na tym zaoszczędzisz :?: nie będzie trzeba tankować, ubezpieczenia, przeglądów... a i na złomie pare złotych rzucą <mikolaj>kula_sc pisze:Z racji tego, że jestem studentem mam mały budżet chciałem wymienić na lotosa mineralnego diesla taki zalewam zawsze
a tak na poważnie to ja bym się bał zalać tego badziewia do starego autobusu czy też ciągnika z lat 60' nie mówiąc już o samochodzie, no chyba że jesteś bogaty i masz wystarczająco dużo kasy na remont albo drugi silnik <ok>