[B3 1,8 SF]Wyciek chłodziwa z silnika i "kapsel" w
[B3 1,8 SF]Wyciek chłodziwa z silnika i "kapsel" w
Witam
Chyba mi się głowica w babci zsikała :shock:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b4 ... 2cd8e.html
Na zdjęciu z alledrogo jest rzeczona głowica. Przerdzewiał :idea: sobie kapselek :idea: który znajduje się nad śrubą trzymającą napinacz rozrządu. Tak to wygląda:
http://moto.allegro.pl/glowica-volkswag ... 09665.html
Czy można go wymienić, czy trzeba zmieniać głowicę <buu>
Proszę o szybką pomoc. <mur>
Chyba mi się głowica w babci zsikała :shock:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b4 ... 2cd8e.html
Na zdjęciu z alledrogo jest rzeczona głowica. Przerdzewiał :idea: sobie kapselek :idea: który znajduje się nad śrubą trzymającą napinacz rozrządu. Tak to wygląda:
http://moto.allegro.pl/glowica-volkswag ... 09665.html
Czy można go wymienić, czy trzeba zmieniać głowicę <buu>
Proszę o szybką pomoc. <mur>
to jest zwykła zaślepka bloku , możesz ją bez problemu wymienić , kupisz w sklepie motoryzacyjnym za pare zł, tylko najlepiej ją wyjmij i zmierz dokładnie suwmiarką średnice bo sąróżne rozmiary, żeby ją wyjąć trzeba z jednej strony przyłożyć jakiś tępy śrubokręt i stuknąć młotkiem powinna się przechylić i wtedy ją wyjmujesz, (poleci troche płynu)
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
No dobra. Wyrwałem chwasta. Bozia w dzieciach i punktach kolegom, ale...
...poskładałem i jest <ok>
O jakim kleju mowa :?:
Z rozrządem się uporałem, ale ten klej. Musi być, czy na zasadzie, jak klej do śrub - w razie czego
[ Dodano: 2010-09-21, 20:12 ]
Poza tym pozdrowienia dla kolegów z CB na nowym odcinku A4 Zgorzelec - Krzyżowa. Panowie - ja to robiłem na wyjeździe. Zjazd na Bolesławiec kilka km przed miastem. w lasku między Dobrą a Bolesławcem. Dziękuję i pozdrawiam. Rzemiosło 1 klasa. Tylko ten klej. Rwać i kleić czy odpuścić sobie :?: :?: :?:
...poskładałem i jest <ok>
O jakim kleju mowa :?:
Z rozrządem się uporałem, ale ten klej. Musi być, czy na zasadzie, jak klej do śrub - w razie czego
[ Dodano: 2010-09-21, 20:12 ]
Poza tym pozdrowienia dla kolegów z CB na nowym odcinku A4 Zgorzelec - Krzyżowa. Panowie - ja to robiłem na wyjeździe. Zjazd na Bolesławiec kilka km przed miastem. w lasku między Dobrą a Bolesławcem. Dziękuję i pozdrawiam. Rzemiosło 1 klasa. Tylko ten klej. Rwać i kleić czy odpuścić sobie :?: :?: :?:
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Na zwykłej wodzie zauważyłem, że węże są twardsze. Chyba bardziej się rozszerza od glikolu, aleee nie stracił ani kropelki nie zakladalem pokrywy rozrzadu. A ja się kuśwa zastanawiałem gdzie mi znika płyn do chłodnicy. Dobrze, ze jechalem spokojnie i zatrzymalem sie na sika
[ Dodano: 2010-09-21, 20:47 ]
Panowie lejcie w chłodnicę tylko glikol. Zawsze uszczelnia uklad
[ Dodano: 2010-09-21, 20:58 ]
a brok do głowicy silnika SF ma ze 24mm średnicy :mrgreen: to jakby ktoś pytał.
Swoją drogą - skąd rdza w układzie zamkniętym?
Rozumiem, że jakiś pala*t zalał wodę, ale skąd korozja w układzie zamkniętym :?: Nie ma tu dopływu tlenu <osohozi>
[ Dodano: 2010-09-21, 20:47 ]
Panowie lejcie w chłodnicę tylko glikol. Zawsze uszczelnia uklad
[ Dodano: 2010-09-21, 20:58 ]
a brok do głowicy silnika SF ma ze 24mm średnicy :mrgreen: to jakby ktoś pytał.
Swoją drogą - skąd rdza w układzie zamkniętym?
Rozumiem, że jakiś pala*t zalał wodę, ale skąd korozja w układzie zamkniętym :?: Nie ma tu dopływu tlenu <osohozi>
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Woda jak wyżej-H2O
I tu mamy też efekt odwrotny w którym płyn chłodząc zmniejsza swoją objętość i potrzebuje w układ wciągnąć troszkę powietrza,na tyle aby nie spowodować zaciśnięcia węży.
To tak po łebkach i po krótce
Owszem jest.Poprzez korek zbiornika płynu.Posiada on zawór zwrotny który w jedną stronę nie puszcza płynu ze zbiornika powodując ciśnienie w układzie które to pozwala płynowi gotować się dopiero w okolicach 130 st.o tyle o ile mamy wlany płyn.(powyżej ciśnienie staje się większe i powyżej 1bar korek popuszcza płyn na zewnątrz aby uchronić układ przed miejscowymi rozerwaniami)Satar pisze:Nie ma tu dopływu tlenu <osohozi>
I tu mamy też efekt odwrotny w którym płyn chłodząc zmniejsza swoją objętość i potrzebuje w układ wciągnąć troszkę powietrza,na tyle aby nie spowodować zaciśnięcia węży.
To tak po łebkach i po krótce
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie