Załóż sobie na każdym garze z osobna - będziesz miał 6 wskaźników. Przynajmniej będziesz miał pełny wgląd w parametry pracy silnika. Jak w lokomotywie
![:D](https://audi80.pl/images/smilies/haha.gif)
. Później załóż sobie dziennik i notuj temperatury spalin. Po dwóch latach będziesz miał piękne wykresy jak to Ci się zawory zużywały, kiedy to Ci oleju przybrało... Z tym termoparami za kosmiczne pieniądze będziesz mógł sobie pozwolić na wyjęcie sondy lamba (czy tez dwóch) i zastąpienie ich potencjometrami. Sam będziesz mógł sobie nastawiać mieszankę stechiometryczną
![:D](https://audi80.pl/images/smilies/haha.gif)
później jeszcze można założyć maksymometr wyskalować termometr i założyć czytnik obciążenia silnika i będziesz miał w kabinie taki engin control room jak na statkach mają. Ale parametry będziesz czytał wszystkie
![;)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
tylko nie wiem czy Tobie jako kapitanowi mechanik do pomocy nie będzie potrzebny :mrgreen: