Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z] problem z pompą paliwa

ODPOWIEDZ
joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

[1Z] problem z pompą paliwa

Post autor: joan.casrex » 21 wrz 2010, 19:09

Witam ,chcialbym prosic o rade ,otoż mam problem z odpaleniem auta po kilkugodzinnym postoju po nocy szczegolnie .po pierwszym przekreceniu silnik gasnie i musze wtedy krecic silnikiem kilkakrotnie az pompa zaciagnie paliwa i wtedy odpala dodam ze pozniej pali juz normalnie,poza tym obr nie faluja silnik jest w miare dynamiczny VAG nie pokazuje zadnych bledów.Zauważylem ze podzczas krecenia jak nie chce odpalic cieknie z pompy.jest to w okolicy pod zaworem poczatku wtrysku lub tlokorozdzielacza (glowica)po uruchomieniu przestaje kapac paliwo .Zakupilem komplet naprawczy ale czy moge wymienic sam bez demontazu pompy i wymienic oringi pod glowica i pod tym zaworem ?dodam ze w warsztacie powiedziano mi ze bedzie ,mnie to kosztowalo 700 stad moje pytanie.Znalazlem post ze glowice mozna odkrecic na 1 cm i zmienic oring czy to prawda i nic nie uszkodze w pompie robiac tak? to samo z zaworem?Bardzo prosilbym o odpowiedz z góry dzieki.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 21 wrz 2010, 20:54

posprawdzaj wszystkie zaciski na przewodach paliwowych, a w przewodzie są bańki powietrza?głowicę na 1cm?a jaki oring chcesz wymieniać pod głowicą?wpisz w szukajkę:złe odpalanie ; lub coś podobnego i masz kupę tematów <ok> aha zawór zwrotny masz założony?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 wrz 2010, 21:06

joan.casrex pisze:Zakupilem komplet naprawczy ale czy moge wymienic sam bez demontazu pompy i wymienic oringi pod glowica i pod tym zaworem
Mozesz ale musisz uważać żeby całkiem nie odkręcić głowicy bo wypadną ci sprężyny i raczej ich już nie załozysz ,jest gdzies na forum tym albo vw golfa ,opis jak to zrobić ,
joan.casrex pisze:dodam ze w warsztacie powiedziano mi ze bedzie ,mnie to kosztowalo 700 stad moje pytanie.
Daj sobie spokój z takim żdzierstwem ,jak chcesz to za mniejszą kasę sprzedam ci idealną pompę ,zakładasz ustawiasz kąt wtrysku i śmigasz

joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

Post autor: joan.casrex » 21 wrz 2010, 21:09

gościu na zaciskach jest ok.Pytam ludzi którzy już sobie sami uszczelniali pompe, bo sa tacy na forum co sami sobie to robią.Co do wysunięcia glowicy na 1 cm to znalazłem posta i gościowi sie udało.pytam bo nie chcę zrobić bałaganu.A zawór stop jak jest walnięty to może miec wpływ na odpalanie? czy to prawda jak jest walniety to nie odpali się samochodu? jak działa?Czy da samemu wymienić te uszczelki?

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 21 wrz 2010, 21:09

Nie trzymie Ci paliwa dlatego dlatego tyle Musisz kręcić żeby zaciągło. Po usuwaj wszystkie nieszczelności jak tego nie robiłeś to se odpuść.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 21 wrz 2010, 21:12

joan.casrex pisze:gościu na zaciskach jest ok.Pytam ludzi którzy już sobie sami uszczelniali pompe, bo sa tacy na forum co sami sobie to robią.Co do wysunięcia glowicy na 1 cm to znalazłem posta i gościowi sie udało.pytam bo nie chcę zrobić bałaganu.A zawór stop jak jest walnięty to może miec wpływ na odpalanie? czy to prawda jak jest walniety to nie odpali się samochodu? jak działa?Czy da samemu wymienić te uszczelki?
ok gościu :evil:a zawór n109 jak masz walnięty to wcale nie odpalisz gościu :evil:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 wrz 2010, 21:43

gibaj pisze:joan.casrex napisał/a:
gościu na zaciskach jest ok.Pytam ludzi którzy już sobie sami uszczelniali pompe, bo sa tacy na forum co sami sobie to robią.Co do wysunięcia glowicy na 1 cm to znalazłem posta i gościowi sie udało.pytam bo nie chcę zrobić bałaganu.A zawór stop jak jest walnięty to może miec wpływ na odpalanie? czy to prawda jak jest walniety to nie odpali się samochodu? jak działa?Czy da samemu wymienić te uszczelki?
ok gościu :evil: a zawór n109 jak masz walnięty to wcale nie odpalisz gościu :evil:
<haha> dajcie se na wstrzymanie chłopaki :mrgreen:

joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

Post autor: joan.casrex » 22 wrz 2010, 16:39

dzięki Munior.chyba zasadzę się sam ,albo będe pytał o pompe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl