[1Z] problem z pompą paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
[1Z] problem z pompą paliwa
Witam ,chcialbym prosic o rade ,otoż mam problem z odpaleniem auta po kilkugodzinnym postoju po nocy szczegolnie .po pierwszym przekreceniu silnik gasnie i musze wtedy krecic silnikiem kilkakrotnie az pompa zaciagnie paliwa i wtedy odpala dodam ze pozniej pali juz normalnie,poza tym obr nie faluja silnik jest w miare dynamiczny VAG nie pokazuje zadnych bledów.Zauważylem ze podzczas krecenia jak nie chce odpalic cieknie z pompy.jest to w okolicy pod zaworem poczatku wtrysku lub tlokorozdzielacza (glowica)po uruchomieniu przestaje kapac paliwo .Zakupilem komplet naprawczy ale czy moge wymienic sam bez demontazu pompy i wymienic oringi pod glowica i pod tym zaworem ?dodam ze w warsztacie powiedziano mi ze bedzie ,mnie to kosztowalo 700 stad moje pytanie.Znalazlem post ze glowice mozna odkrecic na 1 cm i zmienic oring czy to prawda i nic nie uszkodze w pompie robiac tak? to samo z zaworem?Bardzo prosilbym o odpowiedz z góry dzieki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mozesz ale musisz uważać żeby całkiem nie odkręcić głowicy bo wypadną ci sprężyny i raczej ich już nie załozysz ,jest gdzies na forum tym albo vw golfa ,opis jak to zrobić ,joan.casrex pisze:Zakupilem komplet naprawczy ale czy moge wymienic sam bez demontazu pompy i wymienic oringi pod glowica i pod tym zaworem
Daj sobie spokój z takim żdzierstwem ,jak chcesz to za mniejszą kasę sprzedam ci idealną pompę ,zakładasz ustawiasz kąt wtrysku i śmigaszjoan.casrex pisze:dodam ze w warsztacie powiedziano mi ze bedzie ,mnie to kosztowalo 700 stad moje pytanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
gościu na zaciskach jest ok.Pytam ludzi którzy już sobie sami uszczelniali pompe, bo sa tacy na forum co sami sobie to robią.Co do wysunięcia glowicy na 1 cm to znalazłem posta i gościowi sie udało.pytam bo nie chcę zrobić bałaganu.A zawór stop jak jest walnięty to może miec wpływ na odpalanie? czy to prawda jak jest walniety to nie odpali się samochodu? jak działa?Czy da samemu wymienić te uszczelki?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
ok gościu :evil:a zawór n109 jak masz walnięty to wcale nie odpalisz gościu :evil:joan.casrex pisze:gościu na zaciskach jest ok.Pytam ludzi którzy już sobie sami uszczelniali pompe, bo sa tacy na forum co sami sobie to robią.Co do wysunięcia glowicy na 1 cm to znalazłem posta i gościowi sie udało.pytam bo nie chcę zrobić bałaganu.A zawór stop jak jest walnięty to może miec wpływ na odpalanie? czy to prawda jak jest walniety to nie odpali się samochodu? jak działa?Czy da samemu wymienić te uszczelki?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<haha> dajcie se na wstrzymanie chłopaki :mrgreen:gibaj pisze:joan.casrex napisał/a:
gościu na zaciskach jest ok.Pytam ludzi którzy już sobie sami uszczelniali pompe, bo sa tacy na forum co sami sobie to robią.Co do wysunięcia glowicy na 1 cm to znalazłem posta i gościowi sie udało.pytam bo nie chcę zrobić bałaganu.A zawór stop jak jest walnięty to może miec wpływ na odpalanie? czy to prawda jak jest walniety to nie odpali się samochodu? jak działa?Czy da samemu wymienić te uszczelki?
ok gościu :evil: a zawór n109 jak masz walnięty to wcale nie odpalisz gościu :evil:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29