[80 B3 '89] Jakie łożyska?
[80 B3 '89] Jakie łożyska?
Witam. Mam malutki problem, czy u Was także dość szybko zużywają się tylne łożyska? Teraz kupiłem (nie pamiętam jakiej firmy), zaryzykowałem i zapłaciłem 70 zł za komplet.
Jakich Wy używacie? Ile km na nich mniej więcej jeździcie?
Jakich Wy używacie? Ile km na nich mniej więcej jeździcie?
Ostatnio zmieniony 22 mar 2007, 22:40 przez a.milewski.mm, łącznie zmieniany 1 raz.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o dokręcanie i tego typu mechaniczne rzeczy, to mi zawsze szwagier wymienia, ma on bardzo dobry i uznany zakład mechaniczny. Z tym, że nawet on mówi, że teraz to takie łożyska robią, że te w cenie ok 20-30 zł za komplet to 1 na 10 trafisz dobre, na których pojeździsz. Teraz właśnie podjęliśmy małe ryzyko, dobrej jakości (twierdzi, że najlepsza firma na rynku) i drogie. Przewidujemy może że nawet z rok się pojeździ, podobno na nich można, ale nie pamiętam firmy. Jutro wymieniam, podam firmę, jak będą dobre, jak kiepskie to też podam, żeby nie kupowali inni.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
No właśnie, także może jednak winę trzeba zrzucić na złą jakość łożysk Bo ja już też ręce rozkładam :!:czarekj pisze:Z tego co widzę to się orientujesz w regulacji luzu, więc już nie mam pomysłu co mogłoby sie więcej stać. No chyba że wciskaliście je niefachowo, ale nie sądzę, tam nie ma za bardzo co popsuć.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Szanowni koledzy kiedyś klientowi wymieniałem łożyska tylne w passacie a jest tam rozwiązanie takie same jak w Audi. Kupiłe dobrej jakości łożyska i okazało się że gościu zrobił na nich ok 800 km i się rozsypały. Wkurzyłem się bo gościu przyjechał do mnie z reklamacją i z "twarzą" do mnie że jak nie umię tego robić to po cholere sie za to biorę. Zacząłem wszystko sprawdzać pokolei piasty i czopy szczególnie. i ku mojemu zdziwieniu okazało się że czopy piast były bardzo nieznacznie zgięte. po wymianie czopów i założeniu najtańszych łożysk gościu jeździ do dzisiaj a było to z rok temu. Także proponuje aby sprawdzić czopy bo faktycznie wydaje się mało prawdopodobne ale mogą sie wygiąć.Organista18 pisze:No właśnie, także może jednak winę trzeba zrzucić na złą jakość łożysk Bo ja już też ręce rozkładam :!:czarekj pisze:Z tego co widzę to się orientujesz w regulacji luzu, więc już nie mam pomysłu co mogłoby sie więcej stać. No chyba że wciskaliście je niefachowo, ale nie sądzę, tam nie ma za bardzo co popsuć.
Z tymi łożyskami że "lecą" to prawda.Moim zdaniem przyczyny są takie:
1.Fatalne drogi czyli dziury.
2.Ładowanie do bagażnika więcej niż wolno.
3.Amortyzatory.
Ale to moje osobiste zdanie , bo jakoś dziwnie wymiana łożysk z tyłu dotyka mnie zawsze po urlopie , a jak wiadomo ładuje się wtedy samochód do pełna
1.Fatalne drogi czyli dziury.
2.Ładowanie do bagażnika więcej niż wolno.
3.Amortyzatory.
Ale to moje osobiste zdanie , bo jakoś dziwnie wymiana łożysk z tyłu dotyka mnie zawsze po urlopie , a jak wiadomo ładuje się wtedy samochód do pełna
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie