[B4 1Z 94r] Nastawnik napiecie na zgaszonym silniku !!
[B4 1Z 94r] Nastawnik napiecie na zgaszonym silniku !!
Witam mam pewien problem czyściłem nastawnik i nie zapisałem napięcia potencjometru w nastawniku <mur> VAG w Grupa 001 pozycja 3 Volty czy ma ktoś możne taka możliwość sprawdzenia napięcia na zgaszonym silniku dodam ze na zapalonym silniku napięcie jakie jest to 1,46V a dawka 4,6 mg .Na zgaszonym silniku napięcie na nastawniku 0,340V czy nie jest za małe?.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No i git ,toback pisze:Przestawione 0,740-760 skacze i na zapalonym 1,460-1,500V
ale dawka malutka Jak taką dawkę masz przy nagrzanym do ok 80 stopni silniku to maleńka ,fabryka ustawia zwykle 4,4 mg .Śmiało możesz podnieść do 3,6-3,8mg , na pewno nie zauważysz zeby więcej palił ,ale poczujesz że lepiej sie zbiera :mrgreen:toback pisze:dawka 4,6
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie to o zmianę map wtrysku czyli chip jak to się przyjęło mówićtoback pisze:Zmiana mapek w sterowniku jestem początkującym :O rozumiem ze chodzi o zmianę soft ECU ?
Bo nie może być wielkiej róznicy ,zmiana dawki w fabrycznym zakresie nie spowoduje jakiejś wielkiej różnicy ,Jak chcesz poczuć róznice to polecam właśnie zmiane mapek ,lub coś co używa się sporadycznie ,w zasadzie nic nie kosztuje ale efekt murowany ,czyli mały pstryczek elektryczek załaczający opornik .Tylko używać go trzeba z rozsądkiem oczywiścietoback pisze:poprawiłem dawkę do 3.6 fakt jest różnica ale nie aż tak powalająca