Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z 94r] Nastawnik napiecie na zgaszonym silniku !!

ODPOWIEDZ
toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

[B4 1Z 94r] Nastawnik napiecie na zgaszonym silniku !!

Post autor: toback » 23 wrz 2010, 14:27

Witam mam pewien problem czyściłem nastawnik i nie zapisałem napięcia potencjometru w nastawniku <mur> VAG w Grupa 001 pozycja 3 Volty czy ma ktoś możne taka możliwość sprawdzenia napięcia na zgaszonym silniku dodam ze na zapalonym silniku napięcie jakie jest to 1,46V a dawka 4,6 mg .Na zgaszonym silniku napięcie na nastawniku 0,340V czy nie jest za małe?.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 wrz 2010, 15:25

toback pisze:Na zgaszonym silniku napięcie na nastawniku 0,340V czy nie jest za małe?.
Jest za małe ,powinno byś 0,740-0,760 v

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 23 wrz 2010, 15:29

Dziękuje już biegnę przestawiać a może wiesz jakie są skutki małego napięcia możne wiesz?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 wrz 2010, 15:42

toback pisze:może wiesz jakie są skutki małego napięcia możne wiesz?
Wiem 8-) ,komp ''myśli" że pierścień dawkujący w pompie jest w innym miejscu niż jest rzeczywiście ,a to skutkuje niewłaściwym dawkowaniem paliwa przez pompę :-/

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 23 wrz 2010, 17:31

Przestawione 0,740-760 skacze i na zapalonym 1,460-1,500V dawka 4,6 mam nadzieje ze wszystko będzie ok pali dobrze jeździ tez jak trzeba ;) Dziękuje jeszcze raz za pomoc.Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 wrz 2010, 22:53

toback pisze:Przestawione 0,740-760 skacze i na zapalonym 1,460-1,500V
No i git ,
toback pisze:dawka 4,6
ale dawka malutka ;-) Jak taką dawkę masz przy nagrzanym do ok 80 stopni silniku to maleńka ,fabryka ustawia zwykle 4,4 mg .Śmiało możesz podnieść do 3,6-3,8mg , ;-) na pewno nie zauważysz zeby więcej palił ,ale poczujesz że lepiej sie zbiera :mrgreen:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 wrz 2010, 23:56

jeżeli silnik ma koło 90*C i wyłączone wszystkie odbiorniki (światła, nawiewy, klima, radio, itp.) to dawka 4.6mg trochę mała, tak koło 3.4-3.6mg ładnie się zbiera, a całkiem fajnie śmiga na dawce 2.4-2.6mg/R ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 wrz 2010, 11:33

UKI_XX pisze:a całkiem fajnie śmiga na dawce 2.4-2.6mg/R ;-)
a najlepiej po zmianie mapek w sterowniku :mrgreen:

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 24 wrz 2010, 14:51

Zmiana mapek w sterowniku jestem początkującym :O rozumiem ze chodzi o zmianę soft ECU ? poprawiłem dawkę do 3.6 fakt jest różnica ale nie aż tak powalająca ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 wrz 2010, 15:05

toback pisze:Zmiana mapek w sterowniku jestem początkującym :O rozumiem ze chodzi o zmianę soft ECU ?
Dokładnie to o zmianę map wtrysku czyli chip jak to się przyjęło mówić
toback pisze:poprawiłem dawkę do 3.6 fakt jest różnica ale nie aż tak powalająca ;)
Bo nie może być wielkiej róznicy ,zmiana dawki w fabrycznym zakresie nie spowoduje jakiejś wielkiej różnicy ,Jak chcesz poczuć róznice to polecam właśnie zmiane mapek ,lub coś co używa się sporadycznie ,w zasadzie nic nie kosztuje ale efekt murowany ,czyli mały pstryczek elektryczek załaczający opornik ;-) .Tylko używać go trzeba z rozsądkiem oczywiście

toback
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2010, 19:27

Post autor: toback » 24 wrz 2010, 17:54

mały pstryczek elektryczek załaczający opornik ;-)
czytałem co nie co o tym:) mi chyba to nie jest aż tak niezbędne :) ale dziekuje za porady i Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 wrz 2010, 19:44

toback pisze:mały pstryczek elektryczek załaczający opornik ;-)
czytałem co nie co o tym:) mi chyba to nie jest aż tak niezbędne :)
Tego pstryczka używam tylko jak trzeba coś szybko wyprzedzić ;-) Dobrze mieć taki dopalacz w takich sytuacjach

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 27 wrz 2010, 08:39

MUNIOR pisze:Tego pstryczka używam tylko jak trzeba coś szybko wyprzedzić ;-) Dobrze mieć taki dopalacz w takich sytuacjach
Munior, mozna powiedziec ze masz prawie nitro na pokladzie ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 wrz 2010, 11:37

audion pisze:Munior, mozna powiedziec ze masz prawie nitro na pokladzie ;)
No zasłona dymna z nieprzepalonej ropki jest ładna :mrgreen: Dlatego używam bardzo rzadko

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl