Temat założyłem gdyż nie znalazłem takiego, który by odpowiadał silnikowi ABK z instalacją II generacji Bingo S4 ( mam z nią trochę problemów, które powoli rozwiązuję, ale bez pomocy znających się na rzeczy chyba się nie obędzie). Zrobiłem kilka fotek ustawień zrobionych przez gaziarza dla mojej Audicy i chciałbym aby ktoś kumaty się o nich wypowiedział i udzielił swoich uwag. Mile widziane byłyby też ustawienia innych Klubowiczów, może się to komuś przyda.
Mam też swoich uwag i pytań związanych z tymi ustawieniami:
1. Za niska temperatura przejścia z benzyny na gaz.
2. W zakładce odczytów pokazuje, że silnik ma 58*C chociaż w rzeczywistości miał 90*C. Vag też czyta 90*C. Jaka może być przyczyna błędnego odczytu?
3. Ustawienie górnego ograniczenia obrotów. Dlaczego przełącza się na benzynę przy ok 5200 obr/min niezależnie od tego czy opcja ograniczenia obrotów jest wyłączona, czy jest ustawiona na 6000, czy na 8000? Czy ma to może związek z ustawieniami TPS( próg zadziałania TPS 4V)
4. Gaziarz który mi to ustawiał powiedział, że za dużo powietrza i że trzeba ograniczyć dopływ powietrza w obudowie filtra ale nie dałem tego zrobić. Coś mówił o za wysokim PWA.
Dodam że na benzynie auto się ładnie wkręca, wkurza mnie to przełączanie się na benzynę powyżej 5000 obr, wtedy czuć szarpnięcie co jest niebezpieczne w czasie jazdy a jak wiadomo czasem trzeba przegonić furę

Z góry dzięki za wszelkie sugestie no i mam nadzieję, że temat się rozwinie.