TDI80 pisze:czy po wymianie łącznika stabilizatora należy robić geometrie
geometria napewno się nie zmieni
TDI80 pisze:czy coś jeszcze się wymienia z łącznikiem razem
możesz wymienić także gumy stabilizatora, które znajdują się pod autem na stabilizatorze. Musisz ściągnąć osłone silnika do tego zabiegu. Ostatnio wymieniałem to przy zmianie oleju.
TDI80 pisze:czy tam w stabilizatorze tylko otwory są same, nic więcej?
tak dwa otwory na łącznik, wkładasz, zakręcasz i wymienione.
TDI80 pisze:Czy po odkręceniu łącznika coś się stanie w sensie położenia zawieszenia, coś może na głowę spaść, ze opadnie wahacz, czy coś podobnego i czy powinno być podparte coś tam przy wahaczu czy stabilizatorze jakoś podczas odkręcania, czy nie i wystarczy na lewarku i zdjęte koło tylko, żeby bez problemu nowy włożyć?
delikatnie opadnie wahacz, dobrze mieć coś żeby przy montażu kolejnego łącznika móc sobie podnieść wahacz, może być lewarek bądz inne ustrojstwo.
TDI80 pisze:I jeszcze jedno dotyczące wymiany tego łącznika, bo niby prosto odkręcić tylko 2 nakrętki, ale nie robi się prosto, jak się kręci cala śruba z tą nakrętka, macie jakieś patenty na to odkręcenie?
każdy łącznik musisz odkręcać dwoma kluczami zeby się nie kręciła śruba. Pozdro