Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6 PP] Modyfikacje -swap na 1.8 ke-jetronic z golfa gti

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

[b3 1.6 PP] Modyfikacje -swap na 1.8 ke-jetronic z golfa gti

Post autor: piotrek 250279 » 25 wrz 2010, 22:55

witam jak w temacie,czy jest mozliwy swap silnika z 1,6 na gazniku na 1,8 na wtrysku z tym ze czeba go przerobic na gaznik, a wtryski zamontowane sa w glowicy. Silnik jest z golfa gti i teraz pytanie , czy kolektory podejda, czy mocowania lap silnika spasoja czy rozrzad jest ten sam, dodam ze ten silnik to sam blok i glowica reszta musi spasowac od mojego pp.Co wy nato?. Iile silnik straci mocy po przerobieniu go na gaznik
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 17:17 przez piotrek 250279, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 25 wrz 2010, 23:13

a nie KE-Jetronic?
a po co chcesz przerabiac na gaznik je lepiej wstawic motronic i cieszyc sie bezawaryjna jazda i stosunkowo niskim spalaniem?

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 25 wrz 2010, 23:34

no tak ale ja mam tylko blok i glowice i nic wiecej

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 wrz 2010, 00:19

konrad81 pisze:lepiej wstawic motronic i cieszyc sie bezawaryjna jazda i stosunkowo niskim spalaniem?
Bezawaryjna jazda z wyeksploatowanym mechanicznym wtryskiem - wątpię. Do tego trochę kabelkologii a jak z innego auta nawet więcej.
Przy swoim gaźniku możliwe że stracisz trochę na mocy max. bo trzeba by inne dysze zapadać, ewentualnie dać jakiś z większymi gardzielami ale na pewno poprawi się elastyczność na tym co masz.

Awatar użytkownika
konrad81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2010, 12:48
Lokalizacja: Kotlina

Post autor: konrad81 » 26 wrz 2010, 09:07

dzieki aldi, mialem na mysli digifant a napisalem co innego, ale do tego trzeba pare kabelkow dorobic lub tez dokupic

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 26 wrz 2010, 10:24

mi zalezy na gazniku bo chce isc po najmniejszej lini oporu . To musi byc zrobione tanio. I swap bedzie kosztowal 250zl w tej cenie ma byc jeszcze olej i plyn do chlodnicy i komplet jakichs tanich kluczy za 4 dychy . Jest to mozliwe? :mrgreen:

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 26 wrz 2010, 12:03

piotrek 250279 pisze:i komplet jakichs tanich kluczy za 4 dychy
odradzam, dobre klucze to podstawa, chińszczyzną objedziesz śrubę i będziesz miał jeszcze więcej problemów, więcej straconego czasu i nerwów.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 26 wrz 2010, 13:56

Albo klucz sie zlamie i sobie zrobisz krzywde...

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 26 wrz 2010, 19:07

no ok klucze odpuscmy sobie.Co zrobic z wtryskami ktore tkwia w glowicy, i jak zamocowac silnik bo mocowanie z prawej strony nie podchodzi,czy kola zebate i caly rozrzad podejdzie od 1,6 , i aparat zaplonowy jest ten sam i czy kolo zamachowe,rozrusznik spasi .Bo skrzynia biegow powinna podejsc chyba. No i jak to wszystko ogarnac

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 wrz 2010, 20:40

Łapy będziesz musiał przełożyć z Audi bo w golfie silnik jest poprzecznie. Tak samo pewnie miska olejowe i smok olejowy bo miska a Audi jest "ucięta" w miejscu gdzie przechodzą sanki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl