Witam panowie. Jak wielu walcze z zawieszeniem i tutaj rozpisywać się nie będę. Mam pytanie co do tuleji wahacza.
Mianowicie Tuleje są na śrube o średnicy 10mm do mojej B3. Jednak te śruby siedzą dziwnie luźno w tych tulejach. Śruba 12mm nie wchodzi a 11mm nie widziałem jeszcze w swojej karierze. Czu u was też był dość duży luz pomiędzy tuleją a śrubą jak zakładaliście nowe? Czy śruba ma wchodzić całkiem sztywno.
Kolo w sklepie stwierdził że wszyscy takie biorą kiedy zapytałem czy widzi ten luz...
[B3 All] Luz w nowych tulejach wahaczy
[B3 All] Luz w nowych tulejach wahaczy
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2010, 20:27 przez grubas, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
widziałem rożne cuda, np dwa prawe gwinty na regulacji zbieżności :shock: a co do tulejek, to one sa ściskane przez rame pomocnicza, najprościej tłumacząc, jak jeździsz, to ta wewnętrzna metalowa część tulejki pozostaje w bezruchu, tylko giętkość gumy pozwala na ruch wahacz. Wiec zakładaj tulejki, i śmigaj. Tylko pamiętaj by dokręcić je wtedy, gdy samochud stoi na kolach :idea: bo pierwsza wiejska impreza i po tulejach <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Święta prawda. U mnie w B3 te tuleje też miały minimalnie większy otwór niż śruba co uważam za bardzo dobre rozwiązanie. u kumpla w Hondzie śruby wchodziły w tuleje ciasno. Efekt tego był taki że zmieniając zawieszenie 4 śruby się ułamały bo śruba tak zardzewiała że w zasadzie zespawała się z tuleją.kokolino1 pisze:Jedynie co moge dodać od siebie to aby dobrze dokręcić śruby i zrobić to na aucie opuszczonym na kołach.