[1z b4] ustawienie kąta wtrysku i dawki paliwa
ja mam problem z ustawieniem konta pompy wtryskoweij niewiem jaki powinien być mechanik ustawił mi na 50 stopni a paliwo 15 iednostek lecz niechciał palić rano więc przestawił go na 80 teraz nie równo pracuje i jest mulasty jak pwinjen wyglądać prawdłowe ustawienia jeśli możecie polecić mi jakiegoś dobrego fachowca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No i dobrze ci ustawiłkonrad31 pisze:ja mam problem z ustawieniem konta pompy wtryskoweij niewiem jaki powinien być mechanik ustawił mi na 50 stopni a paliwo 15 iednostek
:roll: A to co najmniej dziwne i kąt wtrysku raczej nie jest tu winny .Ja miałem u siebie kąt 90 przez jakiś czas i w zasadzie nie widać było zauważalnej róznicy po ustawieniu na 60 .Statyczny kąt wtrysku nawet jak nie jest w pobliżu wartości zalecanych czyli ok.50 ,i tak jest "poprawiany "podczas pracy silnika przez kompa za pośrednictwem n109 czyli przestawiacza kąta wtrysku w pompiekonrad31 pisze:lecz niechciał palić rano więc przestawił go na 80 teraz nie równo pracuje i jest mulasty
a cz może być taka żecz zmieniłem silnik i sterownik w tym silniku zmienionym jak jechałem zmieniałem biegi puściłem gaz to obroty musziały spaść do 1000 i znów jechał miał kopa lecz zmieniłem sterownik z moiego starego silnika i zaczeły się problemy założyłem cało góre . przy tym ustawieniu przez mechanika samochód ciężko palił kręciłem i po iakimś czasie łapał jak złapał to styłu poiawiła się chmura dymu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Co masz na myśli pisząc ''całą górę '' :?: nastawnik :?: bo piszesz tak że ciężko zrozumiećkonrad31 pisze:a cz może być taka żecz zmieniłem silnik i sterownik w tym silniku zmienionym jak jechałem zmieniałem biegi puściłem gaz to obroty musziały spaść do 1000 i znów jechał miał kopa lecz zmieniłem sterownik z moiego starego silnika i zaczeły się problemy założyłem cało góre
Wychodzi na to że pompa podawała paliwo do cylindrów tylko coś jest nie tak z kątem wtryskukonrad31 pisze:przy tym ustawieniu przez mechanika samochód ciężko palił kręciłem i po iakimś czasie łapał jak złapał to styłu poiawiła się chmura dymu
z ktorego roku masz audi , jaki nastawnik????wklei logi grupy 000, czy w ukladzie paliwowym nie ma powietrza????po zmianie nastawnika jaka mechanik ustawil dawke????konrad31 pisze:a cz może być taka żecz zmieniłem silnik i sterownik w tym silniku zmienionym jak jechałem zmieniałem biegi puściłem gaz to obroty musziały spaść do 1000 i znów jechał miał kopa lecz zmieniłem sterownik z moiego starego silnika i zaczeły się problemy założyłem cało góre . przy tym ustawieniu przez mechanika samochód ciężko palił kręciłem i po iakimś czasie łapał jak złapał to styłu poiawiła się chmura dymu
Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??MUNIOR pisze:No i dobrze ci ustawiłkonrad31 pisze:ja mam problem z ustawieniem konta pompy wtryskoweij niewiem jaki powinien być mechanik ustawił mi na 50 stopni a paliwo 15 iednostek:roll: A to co najmniej dziwne i kąt wtrysku raczej nie jest tu winny .Ja miałem u siebie kąt 90 przez jakiś czas i w zasadzie nie widać było zauważalnej róznicy po ustawieniu na 60 .Statyczny kąt wtrysku nawet jak nie jest w pobliżu wartości zalecanych czyli ok.50 ,i tak jest "poprawiany "podczas pracy silnika przez kompa za pośrednictwem n109 czyli przestawiacza kąta wtrysku w pompiekonrad31 pisze:lecz niechciał palić rano więc przestawił go na 80 teraz nie równo pracuje i jest mulasty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Sprawdzić ciągłość przewodu zasilającego i napięcie na nim ,ewentualnie odkręcić i sprawdzić czy działaJelly pisze:Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??
a możesz mi kolego opisać które przewody mam sprawdzić i gdzie jest sam przyspieszacz??MUNIOR pisze:Sprawdzić ciągłość przewodu zasilającego i napięcie na nim ,ewentualnie odkręcić i sprawdzić czy działaJelly pisze:Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??
Do N109 jest tylko jeden przewód,sam zaworek znajduje się po części tłoczącej pompy patrząc od góry,a regulator początku wtrysku znajduje się na samym dole pompy przewody z wtyczki też po stronie części tłoczącej.Jelly pisze:a możesz mi kolego opisać które przewody mam sprawdzić i gdzie jest sam przyspieszacz??MUNIOR pisze:Sprawdzić ciągłość przewodu zasilającego i napięcie na nim ,ewentualnie odkręcić i sprawdzić czy działaJelly pisze:Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??