Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z b4] ustawienie kąta wtrysku i dawki paliwa

konrad31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2010, 20:52
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: konrad31 » 13 wrz 2010, 20:41

ja mam problem z ustawieniem konta pompy wtryskoweij niewiem jaki powinien być mechanik ustawił mi na 50 stopni a paliwo 15 iednostek lecz niechciał palić rano więc przestawił go na 80 teraz nie równo pracuje i jest mulasty jak pwinjen wyglądać prawdłowe ustawienia jeśli możecie polecić mi jakiegoś dobrego fachowca

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 wrz 2010, 21:03

konrad31 pisze:ja mam problem z ustawieniem konta pompy wtryskoweij niewiem jaki powinien być mechanik ustawił mi na 50 stopni a paliwo 15 iednostek
No i dobrze ci ustawił
konrad31 pisze:lecz niechciał palić rano więc przestawił go na 80 teraz nie równo pracuje i jest mulasty
:roll: A to co najmniej dziwne i kąt wtrysku raczej nie jest tu winny .Ja miałem u siebie kąt 90 przez jakiś czas i w zasadzie nie widać było zauważalnej róznicy po ustawieniu na 60 .Statyczny kąt wtrysku nawet jak nie jest w pobliżu wartości zalecanych czyli ok.50 ,i tak jest "poprawiany "podczas pracy silnika przez kompa za pośrednictwem n109 czyli przestawiacza kąta wtrysku w pompie

konrad31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2010, 20:52
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: konrad31 » 13 wrz 2010, 21:26

a cz może być taka żecz zmieniłem silnik i sterownik w tym silniku zmienionym jak jechałem zmieniałem biegi puściłem gaz to obroty musziały spaść do 1000 i znów jechał miał kopa lecz zmieniłem sterownik z moiego starego silnika i zaczeły się problemy założyłem cało góre . przy tym ustawieniu przez mechanika samochód ciężko palił kręciłem i po iakimś czasie łapał jak złapał to styłu poiawiła się chmura dymu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 wrz 2010, 10:16

konrad31 pisze:a cz może być taka żecz zmieniłem silnik i sterownik w tym silniku zmienionym jak jechałem zmieniałem biegi puściłem gaz to obroty musziały spaść do 1000 i znów jechał miał kopa lecz zmieniłem sterownik z moiego starego silnika i zaczeły się problemy założyłem cało góre
Co masz na myśli pisząc ''całą górę '' :?: nastawnik :?: bo piszesz tak że ciężko zrozumieć ;-)
konrad31 pisze:przy tym ustawieniu przez mechanika samochód ciężko palił kręciłem i po iakimś czasie łapał jak złapał to styłu poiawiła się chmura dymu
Wychodzi na to że pompa podawała paliwo do cylindrów tylko coś jest nie tak z kątem wtrysku

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 wrz 2010, 10:55

konrad31 pisze:a cz może być taka żecz zmieniłem silnik i sterownik w tym silniku zmienionym jak jechałem zmieniałem biegi puściłem gaz to obroty musziały spaść do 1000 i znów jechał miał kopa lecz zmieniłem sterownik z moiego starego silnika i zaczeły się problemy założyłem cało góre . przy tym ustawieniu przez mechanika samochód ciężko palił kręciłem i po iakimś czasie łapał jak złapał to styłu poiawiła się chmura dymu
z ktorego roku masz audi , jaki nastawnik????wklei logi grupy 000, czy w ukladzie paliwowym nie ma powietrza????po zmianie nastawnika jaka mechanik ustawil dawke????

konrad31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2010, 20:52
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: konrad31 » 14 wrz 2010, 21:45

zaminiłem tą cześć nastawnika któro ustawia się dawkę paliwa audi mam z 1992 r dawkę mam ustawiono 15 jednostek

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 29 wrz 2010, 12:33

MUNIOR pisze:
konrad31 pisze:ja mam problem z ustawieniem konta pompy wtryskoweij niewiem jaki powinien być mechanik ustawił mi na 50 stopni a paliwo 15 iednostek
No i dobrze ci ustawił
konrad31 pisze:lecz niechciał palić rano więc przestawił go na 80 teraz nie równo pracuje i jest mulasty
:roll: A to co najmniej dziwne i kąt wtrysku raczej nie jest tu winny .Ja miałem u siebie kąt 90 przez jakiś czas i w zasadzie nie widać było zauważalnej róznicy po ustawieniu na 60 .Statyczny kąt wtrysku nawet jak nie jest w pobliżu wartości zalecanych czyli ok.50 ,i tak jest "poprawiany "podczas pracy silnika przez kompa za pośrednictwem n109 czyli przestawiacza kąta wtrysku w pompie
Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 wrz 2010, 14:19

Jelly pisze:Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??
Sprawdzić ciągłość przewodu zasilającego i napięcie na nim ,ewentualnie odkręcić i sprawdzić czy działa

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 29 wrz 2010, 14:22

MUNIOR pisze:
Jelly pisze:Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??
Sprawdzić ciągłość przewodu zasilającego i napięcie na nim ,ewentualnie odkręcić i sprawdzić czy działa
a możesz mi kolego opisać które przewody mam sprawdzić i gdzie jest sam przyspieszacz??

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 29 wrz 2010, 18:33

Jelly pisze:
MUNIOR pisze:
Jelly pisze:Wyskakuje u mnie co rusz błąd właśnie N109, błąd nr 01237 czyli błąd zaworu odcinającego paliwo i angielski opis - "Open or Short to Ground - Internittent" możecie mi pomóc o co dokładnie chodzi i co z tym zrobić??
Sprawdzić ciągłość przewodu zasilającego i napięcie na nim ,ewentualnie odkręcić i sprawdzić czy działa
a możesz mi kolego opisać które przewody mam sprawdzić i gdzie jest sam przyspieszacz??
Do N109 jest tylko jeden przewód,sam zaworek znajduje się po części tłoczącej pompy patrząc od góry,a regulator początku wtrysku znajduje się na samym dole pompy przewody z wtyczki też po stronie części tłoczącej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl