problem z odpaleniem
problem z odpaleniem
witam.mam problem dzisiaj chcialem odpalic moja 80 lecz kontrolka od swiec zarowych nie swiecila sie a kontrolka cisnienia oleju pylgala tylko i auto nie odpalilo.co moze byc tego przyczyna?prosze o pomoc.
:mrgreen: TD to co SBgibaj pisze:a co to za silnik?RA?napisz konkretnie
opis do TDI w TD zawsze grzejąjoandaw pisze:Witam kontrolka od świec tylko mrugnie jak jest powyżej +5 Grzeją świece dopiero poniżej +5 stopni a kontrolka oleju mruga po włączeniu zapłonu i po odpaleniu auta gaśnie.
Rozrusznik kręci :?: Opisz coś dokładniej przy odpalaniu chce załapać czy jak :?:
skromny opis , stacyjka , masa , rozrusznik, filtry, powietrze , zawór stop
Re: problem z odpaleniem
tez to mialem, do swiec żarzenia dochodzi taki pojedynczy grupy miedziany przewód, mogl sie przerwac jestem o tym przekonany bo zrobilio mi sie tak dwa razy, ten przewód sie przepala wiec do zlutowania tego potrzebujesz tylko mocnej lutownicy, zrobisz to sam w domu.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Kolejne rzeźbione audi. To wkońcu AAZ w budzie b4 czy SB/RA w budzie b3. Bo jest małą różnica, szczególnie pod koniec produkcji w pompie AAZ. Na forum golfa widziałem AAZ'eta z jakimś elektronicznym czułnikiem między przewodami wtryskowymi, ale nieważne...Berlin pisze:Witam. Mam podobny problem. Kontrolka od świec się nie zapala. I mam takie pytanie jeżeli zaciągnę ssanie to kontrolka od świec się zapala natomiast bez ssania nie zapala się. Nie mam pojęcia dlaczego. Pilnie proszę o pomoc.
Pewnie ciągnąc za linkę przyśpieszacza musisz poruszać przewód od świec żarowych, który zaczyna "łączyć".
P.S.
W dieslach nie ma ssania.
- Norbas
- Forum Audi 80
- Posty: 727
- Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
- Imię: Norbert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Lubuskie
trepek pisze:Na forum golfa widziałem AAZ'eta z jakimś elektronicznym czułnikiem między przewodami wtryskowymi, ale nieważne...
jeżeli posiadasz AAZ to po miedzy przewodamu wtryskowymi powinieneś mieć zółtą kostke chyba 4 pinową, odłącz ją i przekreć stacyjkę, powinno grzać świece przez jakieś 20sekund i wtedy prawdopodobnie bedzie czujnik zepsuty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Takie ''bajery ''montowali w nowszych AAZ -tach ,po 95 roku ,jak się nie mylę ,wynalazek strasznie nie udany Jest to jakiś elektryczny przyspieszacz kąta wtrysku czy coś w tym stylu.Mój AAZ ,na szczęście go nie miał ,tylko zwykłą wajchęNorbertGSX pisze:jeżeli posiadasz AAZ to po miedzy przewodamu wtryskowymi powinieneś mieć zółtą kostke chyba 4 pinową,
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
To dobrze kojarzyłemMUNIOR pisze:Takie ''bajery ''montowali w nowszych AAZ -tach ,po 95 roku ,jak się nie mylę ,wynalazek strasznie nie udany Jest to jakiś elektryczny przyspieszacz kąta wtrysku czy coś w tym stylu.Mój AAZ ,na szczęście go nie miał ,tylko zwykłą wajchęNorbertGSX pisze:jeżeli posiadasz AAZ to po miedzy przewodamu wtryskowymi powinieneś mieć zółtą kostke chyba 4 pinową,