:shock: A skąd takie wnioski :roll: Ja tego nie napisałem <gniewam> z odstojnika na dole spuszcza sie wodę ,najlepiej przed zimą ,która ewentualnie się tam zbiera ,filtr wymienia się swoim porzadkiemTDI80 pisze:MUNIOR napisał/a:
Ta śrubka służy np.do tego ,zeby spuszczając z odstojnika na dole filtra to co tam się nazbiera ,poleciało wiecej niż parę kropel ,po jej odkręceniu
To mozna zamiast wymiany filtra, to co jakis czas tylko spuszcac paliwa troche z dna filtra, zeby pozbyc sie zanieczyszczeń?
W zasadzie co ile czsu powinien byc wymienieny lub co ile tys km?
[ Dodano: 2010-10-03, 19:34 ]
Obawiam się że musiał by to być lejek z zestawu "kuchnia dla lalek '' bo w otwór wkręcona jest śruba o średnicy 6mm :mrgreen: Mozna też nalać strzykawką jak ktoś lubi sobie utrudniać życie ,bo najlepiej jest nalać do filtra paliwa przed przykreceniem głowiczkigoldi j51 pisze:jak ci się nie chce wlewać do filtra ropy przykręcasz pusty filtr i odkręcasz tą śrubkę i przez niego możesz wlać ropę przez mały lejek