Temat znany i nielubiany, ale rozsypany po całym forum. Szukałem w kilkudziesięciu różnych tematach konkretnego opisu dotyczących objawów spowodowanych pękniętą uszczelką pod głowicą. Sam mam z tym chyba problem, ale potrzebuję poradzić się kolegów. Do dzisiaj sądziłem jeszcze że mam tylko zepsuty termostat w moim Audiku


Układ się zapowietrza w ogromniasty sposób, wąż górny i dolny jest po kilku kilometrach, lub kilku minutach pracy twardy od powietrza. Wcześniej myślałem że termostat nie puszcza obiegu, ale to nie tłumaczyło notorycznego zapowietrzenia. (4-5 razy dziennie)
Termostat otwiera się gdy korek odkręcam i ucieka całe powietrze z węży i zaczyna działać nawiew ciepły, czego było po chwili jazdy brak. Diagnozy były różne : zapchana chłodnica, przewody, uszkodzona nagrzewnica. Okazuje się że to wszystko przez te cholerne powietrze.
Prosiłbym aby koledzy którzy się już tym problemem zajmowali opisali jakie są objawy pękniętej/uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Co dobrze było by również wymienić, by nie trzeba było 2 razy operować mojego maleństwa

Mała prośba do Władzy
