[B4 All] Adaptery zmieniające rozstaw śrub
troll oslo pisze:Chcialem zalozyc fele z porsche do cabrio ale ciezko z dystansem 130x5 na 4x108
Bez problemu przejdziesz z 4x108 na 5x130 bez nakładania sie srób
Porsche zawsze miało wysokie et powyzej 45 tak wiec nie było by problemów
Koszt takich dystansów to ok. 450 zł plus śruby żeby przykrecić
Jest możliwość tez przejscia 4x108 na 5x112 ale wtedy przykrecasz felge na 4 sruby i w zupełnosci to wystarcza bez zadnych obaw że koło odpanie.
Mam dostep do takich rzeczy i jestem w stanie dorobić praktycznie kazdy.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
troll oslo, na czym polega ET nie musisz mi tlumaczyc ;p ale widze ze nie czytales pewnych tematow na forum o tym ze jednak ET brocka nie rowne jest ET RH (przykladowo) bo jak mi wytlumaczysz fakt ze moj brock 17x8,5" przy ET13 lezy przy samym zacisku, a RH ZW1 od Harry71 na ET60 o tej samej szerokosci (badz pol cala wiekszy) przy dystansie 15mm miesci sie bez problemu?
Kolczat, układ ramion i "mięso" mocowania felgi może być różne i nie ma to związku z ET. Dlatego niektóre felgi można spokojnie przewiercić na inny rozstaw, a innych nie. Ogólnie nie widziałem felg w których ramiona są równo z płaszczyzną przylegającą do piasty, zawsze jest jakiś ustęp. Ten ustęp często jest większy w felgach z niskim ET.
Stopa mocujaca felge do piasty ma ksztalt i grubosc uzalezniona nie od ET tylko od konstrukcji felgi, jesli felga bedzie miala ET 10 i duzy rant to stopa bedzie bardzo plaska a jesli felga bedzie miala ET 10 i brak rantu to stopa bedzie bardzo wysoka, tu chodzi tyko o odleglosc ramion od punktu ET0.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 maja 2010, 22:34
http://allegro.pl/dystanse-rh-zmieniaja ... 76899.html
da sie wszystko :mrgreen:
da sie wszystko :mrgreen: