Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[TDI 1Z] Jak podnieść obroty na luzie?

ODPOWIEDZ
klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[TDI 1Z] Jak podnieść obroty na luzie?

Post autor: klekocix » 28 wrz 2010, 21:44

Chciałbym się dowiedzieć jak podnieść na luzie obroty w moim 1Z?

W chwili obecnej są na poziomie ok. 850 obr co raczej jest za niską wartością.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 wrz 2010, 22:12

jak pierburg to kanał 02 w adaptacjach, a jak bosch to masz delikatny problem <ok>

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 28 wrz 2010, 22:21

UKI_XX pisze:jak pierburg to kanał 02 w adaptacjach, a jak bosch to masz delikatny problem <ok>
Zapomniałem dopisać, oczywiście auto na Pierburgu :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 wrz 2010, 22:26

najpierw Login :arrow: 12233, potem Adaptation i w kanale 02 zmieniasz sobie wartość o 1 w górę lub w dół w zależności od potrzeby <ok>

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 28 wrz 2010, 22:35

UKI_XX pisze:najpierw Login :arrow: 12233, potem Adaptation i w kanale 02 zmieniasz sobie wartość o 1 w górę lub w dół w zależności od potrzeby <ok>
Wielkie dzięki Kolego, "pomocnik" przyznany :)

EDIT: właśnie jestem po regulacji wolnych obrotów, w tej chwili mam wartość 130 na kanale 3 i jest to max wartość jaką mogę tam wpisać.

Obroty mam wahające się 903-882-903... i auto dużo mniej trzęsie się na wolnych obrotach.

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 29 wrz 2010, 08:11

klekocix pisze:
Obroty mam wahające się 903-882-903... i auto dużo mniej trzęsie się na wolnych obrotach.
A moze Ci trzeslo bo poduszka pod silnikiem poszla? tudziez w ostatnim czasie zmieniales poduszke na jakis zamiennik typu topran? U mnie po zalozeniu takiej to trzeslo niemilosiernie, po zmianie poduszki i przy 850 drzenie jest zdecydowanie mniejsze.

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 29 wrz 2010, 09:00

Jaka powinna byc poprawna wartosc wolnych oborotow?

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 29 wrz 2010, 09:13

pilocik69 pisze:Jaka powinna byc poprawna wartosc wolnych oborotow?
Fabrycznie jest ustawione wlasnie na ok 860 obr/min

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 29 wrz 2010, 09:28

861 - 945 obr/min

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 wrz 2010, 09:34

pilocik69 pisze:Jaka powinna byc poprawna wartosc wolnych oborotow?
Niema takiej wartości ,fabryka ustawia tak jak pisze audion 860 , ale po kilkunastu latach użytkowania wskazane jest ustawic na max 130 w adaptacjach , zawsze wyższe obroty zdrowsze ,bo mniej trzepania i wibracji na budę się przenosi

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 08 paź 2010, 12:37

A czy obroty powinne bys stale, mi troszke sie zmieniaja,

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 08 paź 2010, 14:04

pilocik69 pisze:A czy obroty powinne bys stale, mi troszke sie zmieniaja,
a gdzie Ci sie zmieniaja? wskazowka od obrotomierza faluje? czy dopiero na vagu widzisz rozne wartosci?

Bo u mnie wskazowka na jalowym jest w zasadzie w tym samym polozeniu, natomiast jak podepne do vaga to zmiany sa nieznaczne, rzedu 20 obr.

Ale to tak ma byc ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 paź 2010, 18:08

pilocik69 pisze:A czy obroty powinne bys stale, mi troszke sie zmieniaja,
Mają być stałe i nic ma się nie zmieniać ,jak ci się zmieniają ,falują na jałowym to albo masz brudny nastawnik albo za dużą dawkę ,widzę w podpisie że vaga masz to podłącz sobie i sprawdż ,będzie widać i jedno i drugie ,ale na vagu wartości obrotów zawsze się trochę zmieniają ,na obrotku i "osłuchowo "nie mają prawa się zmieniać <ok>

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 09 paź 2010, 16:08

OKI, to gitaraja jest <ok>

U mnie jest tak jak napisaliscie: na wskaznikach nie faluje, natomiast sa male wachniecja na Vag-u.

Czyli gicior <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl