Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Zmiana instalacji

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

[B4 ABK] Zmiana instalacji

Post autor: elektronic » 24 mar 2009, 20:46

Witam. Jakieś 1,5 roku temu zagazowałem swoją B4 - koszt 1700 zł. Co powiecie na to gdybym chciał podmienić na sekwencję? Czy coś się na tym zyska?

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 24 mar 2009, 20:51

Niższe spalanie, lepszą dynamikę, brak problemów ze strzałami w kolektor i satysfakcję, że masz w aucie instalację taką jak powinno się zakładać do silników z elektronicznym wtryskiem wielopunktowym. Sekwencja dobrze założona na dobrych gratach będzie najlepszym rozwiązaniem w twoim silniku, sam mam sekwencję i za nic nie cofnąłbym się do mieszalnika (także miałem tylko w innym aucie). Jeżeli jesteś zadowolony z tej instalacji, którą masz obecnie w aucie to nie wiem czy jest ekonomiczny sens zmieniać, chyba że chcesz się zaprzyjaźnić z autem na dłużej, to wtedy warto zainwestować, bo jeżeli planujesz w najbliższym czasie zmienić auto to nie warto pchać kasy.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 24 mar 2009, 23:10

Koszt takiej operacji to ok 2000zł ze starej zostaje ci tylko butla reszta ląduje do kosza

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 24 mar 2009, 23:28

dokładnie tak jak wilu8, napisał !! też o tym myślałem i gazownik polecił mi BLOSA nad którym nadal sie zastanawiam :D

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 25 mar 2009, 16:47

Instalacja nie jest ani zła ani dobra: lubi mi "menda" na skrzyżowaniach gasnąć; obroty ni stad ni zowąd spadną i zgaśnie - ma takie okresy czkawki, nieraz kilka- kilkanaście dni jest spokoju i jeździ się normalnie. tak więc to zadowolenie jest średnie
Na 1,5 roku strzeliła ze 3x czyli jak dla mnie tyle co nic...
A autko myśle że zostanie u mnie przynajmniej 5 lat! (Kadettem - niezagazowanym -ganiałem 7 lat) :!: :!:
Czyli trzeba będzie uciułać trochę grosza... :-|
A powiedzcie mi jeszcze czy zrobią mi to tam gdzie zakladałem, czy muszę szukać "wyspecjalizowanego" zakładu?

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 25 mar 2009, 17:21

kolego myślę że każdy zakład juz jak zakłada instalacje gazowe to wszelkiego rodzaju, nie mam pojęcia u jakich ludzi zakładałeś poprzednia instalacje ,zostaje Ci jedynie z nimi skontaktować i dowiedzieć czy założą Ci taka jaką chcesz

Dzieki Danek,zmęczony byłem i pisałem bo chciałem cos tam pomóc
Ostatnio zmieniony 26 mar 2009, 16:52 przez pandamix, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 25 mar 2009, 17:48

Co do samego strzelania i gaśnięcia, to ABK da radę ustawić na II generacji.

Jak chcesz sekwencję to tylko na wybranych odpowiednio elementach :!:

Żaden badziew, koszta wzrosną, ale będzie jeździło dobrze.

Pisałeś o strzałach, jak teraz samochód zachowuje się na PB :?:

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 25 mar 2009, 18:28

UŚCIŚLENIE:
Lubi gasnąć przy dojeżdzaniu do skrzyżowań jak już się zatrzymuję; lub przy przełączaniu niższych biegów
Pisałeś o strzałach, jak teraz samochód zachowuje się na PB
Niebardzo rozumiem. Zapalam na benzynce. A jak zdusi się na gazie to muszę troche kręcić by zapaliła

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 25 mar 2009, 18:34

Chodzi mi o to czy, jak jeździsz na PB to nie czujesz jakichś spadków mocy, krztuszenia się, mulenia, szarpania i nierównej pracy :?:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 25 mar 2009, 20:39

pandamix, przeczytaj swojego posta i albo go popraw albo skasuj bo chyba byłeś po kilku głębszych jak go pisałeś :-P .
czy muszę szukać "wyspecjalizowanego" zakładu?
Zdecydowanie lepiej poszukać dobrego znającego się na rzeczy zakładu. ABK to nietuzinkowy silnik (mimo iż jest ich wiele na polskim rynku). Warto nawet wybrać się w dłuższą podróż ale mieć pewność, że instalacja jest założona na tip-top.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 17 kwie 2009, 12:53

Kornel pisze:Chodzi mi o to czy, jak jeździsz na PB to nie czujesz jakichś spadków mocy, krztuszenia się, mulenia, szarpania i nierównej pracy :?:
Na PB nic takiego nie występuje, ale na LPG to nawet jakby miał lepsze przyśpieszenie...

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 18 kwie 2009, 23:16

może mieć lepsze przyśpieszenie bo wtryskiwacze z PB już będą lekko zaśniedziałe :D

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 09 paź 2010, 17:59

Moja cierpliwość się skończyła... Ledwo wróciłem do domu z miejscowości oddalonej o 50 km po strzale przy ruszaniu z parkingu. To już drugi taki przypadek w ciągu miesiąca - musiałem naprawiać przepływomierz. Już właściwie zdecydowałem na przejście na sekwencję. Dodatkowo znajomy gaziarz podejrzewa że reduktor się skończył i problemy z komputerem. Montaż w przyszłym miesiącu.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2010, 18:09 przez elektronic, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 09 paź 2010, 18:08

A nie lepiej sprobowac z BLOSem ? do stracenia masz niewiele, BLOS smiga bez problemu przy tych silnikach. Jak bedziesz mial problemy dalej to mozesz go sprzedac, stracisz max 100zł a powinno pomoc..

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 09 paź 2010, 18:17


ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl