[80 B3 1.9 SD] problem z odpaleniem,pomoże KTOŚ?!
[80 B3 1.9 SD] problem z odpaleniem,pomoże KTOŚ?!
Witam. Mam problem z odpaleniem zimnego silnika na benie , mam tez lpg ale na zimnym trzeba kilka razy pokrecic zeby zalapal i sie rozgrzal, ale do rzeczy. jest to mechaniczny uklad wtrysku i teraz nie wiem czy K jetronic czy KE jetronic .
po przekreceniu kluczyka slychac pompe , zapalam i odpala od strzalu ale po 2-3sek gasnie i juz pozniej nie zapala.
kiedy odpalam na lpg i przelaczam na bene przy zimnym silniku to wrzucam na wysokie obroty i przytrzymuje, "purka"ze tak napisze jakby gaz wydmuchiwal , i po ok minucie jest wkrecony na obroty i pozniej zapala od strzalu . jezdzi na benie dobrze , takze pompa musi byc dobra , czasami szarpnie przy ok 2-3tys./obr ale rzadko .
Poradzcie,proszę!!
po przekreceniu kluczyka slychac pompe , zapalam i odpala od strzalu ale po 2-3sek gasnie i juz pozniej nie zapala.
kiedy odpalam na lpg i przelaczam na bene przy zimnym silniku to wrzucam na wysokie obroty i przytrzymuje, "purka"ze tak napisze jakby gaz wydmuchiwal , i po ok minucie jest wkrecony na obroty i pozniej zapala od strzalu . jezdzi na benie dobrze , takze pompa musi byc dobra , czasami szarpnie przy ok 2-3tys./obr ale rzadko .
Poradzcie,proszę!!
Ja obstawiam wtryski lub talerz. Miałem ten sam problem. Z kolegą przez 4 godziny z tym walczyliśmy, wymieniliśmy wtryski pokolei, układ cały, nie dało rady. Jeden wtrysk był zapchany ale to nie było to . Rozebraliśmy to kilka razy składaliśny ponownie. W końcu wykombinowalismy że wymienimy ten talerz który znajduje się nad filtrem powietrza, był poprostu wykrzywiony,(w kształcie litery U) - w jaki sposób do tego doszło nie mam pojęcia. Wyminiliśmy na inny z innego układu kupionego na alledrogo i autko po raz pierwszy od pół roku zaczeło śmigać. Ten talerz reguluje się imbusem od góry. Nie mam przy sobie ksiązki aby ci to technicznie wyluszczyc, ale myslę że koledzy bardziej obcykani dopomoga w żargonie
Tauron, staram sie dojsc do tego co wymieniles i co nazywasz talerzykiem 8-)
pierwsze co pomyslalem to o plytce spietrzającej ale ona nie jest odkrecana na imbus tylko na klucz najlepiej nasadowy 10 bo plaskim ciezko odkrecic . dodam foto i napisz czy o to chodzi
i jak kupiles z innego modelu? ile zaplaciles ? i bez problemow wszystko dziala? ja jezdze na benie ale jak przerzuce z lpg to pojezdze troszke..
pierwsze co pomyslalem to o plytce spietrzającej ale ona nie jest odkrecana na imbus tylko na klucz najlepiej nasadowy 10 bo plaskim ciezko odkrecic . dodam foto i napisz czy o to chodzi
i jak kupiles z innego modelu? ile zaplaciles ? i bez problemow wszystko dziala? ja jezdze na benie ale jak przerzuce z lpg to pojezdze troszke..
Kod: Zaznacz cały
kiedy odpalam na lpg i przelaczam na bene przy zimnym silniku to wrzucam na wysokie obroty i przytrzymuje, "purka"ze tak napisze jakby gaz wydmuchiwal , i po ok minucie jest wkrecony na obroty i pozniej zapala od strzalu .
Mlody90, Sorki że tak nieprofesjonalnie to opisałem, ale byłem w pracy . Tak chodzi mi o ten talerzyk . Oczywiście nie jest on odkręcany imbusem, lecz jego regulacja jest możliwa za pomocą cienkiego długiego imbusa. Jeśli się nie mylę, to w stronę dołu obrazka tuż za kołnierzem (pomiędzy regulatorem mieszanki a tym kołnierzem), powinna być dziureczka, w nią wkłada się immbus i przekręca, w prawo lub lewo. W ten sposób regulować można położenie talerzyka. jak go lekko podniesiesz, to zauważysz że nie opadnie on twardo a lekko się odbije, jak na sprężynce. regulacja imbusem jest możliwa do pewnego momentu i pod warunkiem że jest on prosty. mozna go regulować ku górze lub ku dołowi. Jesli masz strzał np. na gazie, to często talerzyk opada. U mnie był już tak zmasakrowany że musiałem go podmienić. Ja kupiłem cały układ wtryskowy, z którego odkręciłem kilka części min. talerz. wtrysk