[80 B4 1,9 TDI 1Z] analiza logów
nie ma co poprawiać jeśli chodzi o przepływkę to podejrzewam uszkodzony styk na płytce potencjometru (czasem wystarczy poprawić) lub całkiem padł i tylko zostaje wymianaAB4 pisze:Jak to w ogóle jeździ?,początek wtrysku to masakra,dawka paliwa stanowczo za mała,a przepływomierz już zdechł
Nikt mnie nie poprawi?
Witam, dzięki panowie za odpowiedzi. Jest to autko kolegi to dopiero w sobotę się za to wezmę.Czytałem trochę na temat ustawienia wartości kąta delta scanem ale do końca nie wiem jaki ustawić, czy mam korzystać z wykresu tego z temp. paliwa ? Jeszcze jedno ciśnienie turbo przy "pewnych" obrotach spada do zera jak widać z logów sprawdzać to czy najpierw przepływka i kąt wtrysku ?
Witam. Dzisiaj znalazłem trochę czasu i poustawiałem co nieco w aucie kolegi a mianowicie, najpierw kąt wtrysku potem dawka paliwa(poszło bardzo szybko i bez problemów ) następnie przepływka okazało się że ktoś tak namieszał w środku że klapka od przepływu powietrza była cały czas w pozycji na maxa otwartej :shock: . Jeżeli chodzi o przeładowanie to były pozamieniane wężyki podciśnienia. Po całej operacji zrobiłem logi i ot co mi wyszło:
Po tym wszystkim samochód pracuje lepiej ale to jeszcze nie to test v max po prostej tylko 150 km/h ja swoim polece jeszcze 185. Czego jeszcze szukać ?
Po tym wszystkim samochód pracuje lepiej ale to jeszcze nie to test v max po prostej tylko 150 km/h ja swoim polece jeszcze 185. Czego jeszcze szukać ?
większych wtrysków np. z AFN (tylko razem z przewodami i śrubami mocującymi bo pewnie masz jednosprężynowe) i znacznej ilości sadzy w kolektorze ssącym i kanałach w głowicy oraz zaślepienia EGR <ok>krys.b31 pisze:Po tym wszystkim samochód pracuje lepiej ale to jeszcze nie to test v max po prostej tylko 150 km/h ja swoim polece jeszcze 185. Czego jeszcze szukać ?
Dzięki za odpowiedzi
Dokładnie wtryski jednosprężynowe, czyli niema co się więcej spodziewać a jak inwestować to od AFN-a ?
EGR rzeczywiście do zaślepienia bo przy przegazowaniu na postoju wydobywają się z niego spaliny.
Powiedzcie mi jeszcze czy na moc miało by wpływ złe ustawienie rozrządu (zbyt mocno naciągnięty pasek) i czy wyszło by to w logach ?
Dokładnie wtryski jednosprężynowe, czyli niema co się więcej spodziewać a jak inwestować to od AFN-a ?
EGR rzeczywiście do zaślepienia bo przy przegazowaniu na postoju wydobywają się z niego spaliny.
Powiedzcie mi jeszcze czy na moc miało by wpływ złe ustawienie rozrządu (zbyt mocno naciągnięty pasek) i czy wyszło by to w logach ?