[B4 1Z] błąd 00550 twarda praca i słaby Pomocy...
[B4 1Z] błąd 00550 twarda praca i słaby Pomocy...
Silnik 1Z na boshu
Przestawiając lekko kąt wtrysku po złożeniu wszystkiego do kupy zapalam samochód a tu taki twardy dzwięk samochód osłabł wyskoczył błąd początku regulacji wtrysku pomyslałem że moze kabelkii przy pompie gdzies przerwałem niby były poprzecierane ale zaizolowałem i dalej to samo po podpieciu vag kąt mam na 255 po różnym kręceniu pompu w lewo i prawo dalej jest to samo. co to moze byc?
może ktoś podać jakie ma u siebie niewiem opór między kabelkami napiecie wszystko co by mogło pomóc błąd który wyskoczyl nie daje sie skasować...
Dodam że regulacja była na zimnym silniku niestety bo chciałem jedynie minimalnie go przyspieszyć..
Jak przekręce zapłon to słychać że napiecie dochodzi do pompy.
Przestawiając lekko kąt wtrysku po złożeniu wszystkiego do kupy zapalam samochód a tu taki twardy dzwięk samochód osłabł wyskoczył błąd początku regulacji wtrysku pomyslałem że moze kabelkii przy pompie gdzies przerwałem niby były poprzecierane ale zaizolowałem i dalej to samo po podpieciu vag kąt mam na 255 po różnym kręceniu pompu w lewo i prawo dalej jest to samo. co to moze byc?
może ktoś podać jakie ma u siebie niewiem opór między kabelkami napiecie wszystko co by mogło pomóc błąd który wyskoczyl nie daje sie skasować...
Dodam że regulacja była na zimnym silniku niestety bo chciałem jedynie minimalnie go przyspieszyć..
Jak przekręce zapłon to słychać że napiecie dochodzi do pompy.
postaram sie to wszystko sprawdzić tylko powiedzcie mi jak wtrysk sterujący sprawdzić oprócz uderzenia w niego? w sumie niedawno zmieniałem cały komplet na dwu sprężynkowe. dziwi mnie że zrobiłem małą korekte początku wtrysku i od razu taka praca silnika i wogóle może dość że pasek przeskoczył hmm okaże sie jak sprawdze
a tak dla uświadomienia N108 jeżeli by padł to da rade to zamienić/dokupić czy tylko wymiana pompy? bo sie nie orientuje
a tak dla uświadomienia N108 jeżeli by padł to da rade to zamienić/dokupić czy tylko wymiana pompy? bo sie nie orientuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Sprawdż czy nie przetarł się gdzieś kabelek od sterujacegokyjo pisze:postaram sie to wszystko sprawdzić tylko powiedzcie mi jak wtrysk sterujący sprawdzić oprócz uderzenia w niego? w sumie niedawno zmieniałem cały komplet na dwu sprężynkowe.
No to raczej zbieg okoliczności bo nie powinno sią tak staćkyjo pisze:dziwi mnie że zrobiłem małą korekte początku wtrysku i od razu taka praca silnika
Mało prawdopodobne żeby ci od tak sobie przeskoczył pasek jak nie zwalniałeś nakrętki od napinacza i nie ruszałes rozrządu ,ale sprawdżkyjo pisze:może dość że pasek przeskoczył
Możesz dokupić u mnie bo mam <ok> ale najpierw sprawdż czy działa ,jak kostrz, pisze i czy zasilanie do niego idzie ,to są dwa kabelki w tej małej prostokatnej wtyczce ,trzeci jest od n109 czyli elektrozaworu stopkyjo pisze:a tak dla uświadomienia N108 jeżeli by padł to da rade to zamienić/dokupić czy tylko wymiana pompy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:mrgreen: Spokojnie chłopie ,tak tylko pytam bo sam potwierdzasz że takie rzeczy nie powinny sie zdażyć , a robienie z kogoś idioty nie leży w mojej naturze więc się nie ma co nasadzać .Też coś czasem zdaży mi się przeoczyć bo nie myli się tylko ten co nic nie robi ,takżekyjo pisze:Nie rób z kogoś idioty!