Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] błąd 00550 twarda praca i słaby Pomocy...

Zablokowany
Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

[B4 1Z] błąd 00550 twarda praca i słaby Pomocy...

Post autor: kyjo » 13 paź 2010, 11:09

Silnik 1Z na boshu
Przestawiając lekko kąt wtrysku po złożeniu wszystkiego do kupy zapalam samochód a tu taki twardy dzwięk samochód osłabł wyskoczył błąd początku regulacji wtrysku pomyslałem że moze kabelkii przy pompie gdzies przerwałem niby były poprzecierane ale zaizolowałem i dalej to samo po podpieciu vag kąt mam na 255 po różnym kręceniu pompu w lewo i prawo dalej jest to samo. co to moze byc?
może ktoś podać jakie ma u siebie niewiem opór między kabelkami napiecie wszystko co by mogło pomóc błąd który wyskoczyl nie daje sie skasować...
Dodam że regulacja była na zimnym silniku niestety bo chciałem jedynie minimalnie go przyspieszyć..

Jak przekręce zapłon to słychać że napiecie dochodzi do pompy.

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 13 paź 2010, 16:06

kolego sprawdź sobie regulator konta wtrysku

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 13 paź 2010, 16:21

[ Dodano: 2010-10-13, 16:27 ]
kyjo pisze:podpieciu vag kąt mam na 255 po różnym kręceniu pompu w lewo i prawo dalej jest to samo. co to moze byc?


zle ustawiony kat wtrysku pewnie na pompie bedziesz musial przestawic o jeden zabek i dla tego wywala ci blad bo kat wtrysku jest po za zakresem

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 13 paź 2010, 17:27

kolego zrób test n108 np delta scanem 1z czy będzie się zmieniać dźwięk pracy silnika jak nie będzie to albo n108 padł albo kabelek do niego trzeba sprawdzić albo masz przeskoczony pasek rozrządu lub padł wtrysk sterujący.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 13 paź 2010, 21:25

postaram sie to wszystko sprawdzić tylko powiedzcie mi jak wtrysk sterujący sprawdzić oprócz uderzenia w niego? w sumie niedawno zmieniałem cały komplet na dwu sprężynkowe. dziwi mnie że zrobiłem małą korekte początku wtrysku i od razu taka praca silnika i wogóle może dość że pasek przeskoczył hmm okaże sie jak sprawdze

a tak dla uświadomienia N108 jeżeli by padł to da rade to zamienić/dokupić czy tylko wymiana pompy? bo sie nie orientuje

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 paź 2010, 23:48

kyjo pisze:postaram sie to wszystko sprawdzić tylko powiedzcie mi jak wtrysk sterujący sprawdzić oprócz uderzenia w niego? w sumie niedawno zmieniałem cały komplet na dwu sprężynkowe.
Sprawdż czy nie przetarł się gdzieś kabelek od sterujacego
kyjo pisze:dziwi mnie że zrobiłem małą korekte początku wtrysku i od razu taka praca silnika
No to raczej zbieg okoliczności bo nie powinno sią tak stać
kyjo pisze:może dość że pasek przeskoczył
Mało prawdopodobne żeby ci od tak sobie przeskoczył pasek jak nie zwalniałeś nakrętki od napinacza i nie ruszałes rozrządu ,ale sprawdż
kyjo pisze:a tak dla uświadomienia N108 jeżeli by padł to da rade to zamienić/dokupić czy tylko wymiana pompy?
Możesz dokupić u mnie bo mam <ok> ale najpierw sprawdż czy działa ,jak kostrz, pisze i czy zasilanie do niego idzie ,to są dwa kabelki w tej małej prostokatnej wtyczce ,trzeci jest od n109 czyli elektrozaworu stop

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 paź 2010, 19:21

a więc przeskoczył pasek jednak
dziś zrzuciłem rozrząd załozyłem na znaki i motorek całkiem inaczej gada. Napewno musze jeszcze zapłon poprawić ale dziś juz nie miałem czasu sie bawić z kompem.
Dzieki wszystkim może sie temat komuś przyda :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2010, 21:01

kyjo pisze:a więc przeskoczył pasek jednak
To jak ty regulowałeś ten kąt wtrysku że ci pasek przeskoczył :shock: Bo do tej czynności ani do paska ani do napinacza nie trzeba nawet się dotykać

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 paź 2010, 21:33

a tego to najstarsi górale nie wiedzą..
A gdzie ja napisałem że odkręcałem napinacz jak reg kąt????
Nie jedno auto juz robiłem i pierwszy raz takie rzeczy sie dzieją jak widzisz zdarza sie wszytstko. Nie rób z kogoś idioty!

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 15 paź 2010, 21:35

niektórzy to są tacy sprytni że kręcą silnikiem kluczem 19mm na kole pompy wtryskowej zamiast wrzucić bieg i lekko popchać samochód :roll:

ale możliwe że coś wpadło pod pasek i przy odpalaniu przeskoczył

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 paź 2010, 22:32

kyjo pisze:Nie rób z kogoś idioty!
:mrgreen: Spokojnie chłopie ,tak tylko pytam bo sam potwierdzasz że takie rzeczy nie powinny sie zdażyć , a robienie z kogoś idioty nie leży w mojej naturze więc się nie ma co nasadzać .Też coś czasem zdaży mi się przeoczyć bo nie myli się tylko ten co nic nie robi ,także <piwo>

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 16 paź 2010, 15:57

Takie duże chłopaki, a spinają się o takie błahostki :lol:

Temat zamykam, bo uznaję, że został on wyczerpany ;-)

Zablokowany

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl