[B4 avant] Jakie zimówki
Węższe opony na śnieg będą lepsze faktycznie, od siebie mogę dodać tylko tyle że jeżdżę na Michelin Alpin A3 195/65/15, są trochę głośne ale w zimę super sprawa, i mogę je szczerze polecić. pozdro!
Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 07:21 przez dudek2313, łącznie zmieniany 1 raz.
moj kolega mi przesał dzis cos takiego i nie wiem co wybrać, moze doradzicie :?:
195/65 R15
mam na miejscu:
Kleber Krisalp HP2 po 220zł/szt
Uniroyal MS Plus 66 po 205zł/szt
Michelin Alpin A4 po 260zł/szt
inne na zamówienie:
np.
Continental ContiWinterContact TS810 po 236zł/szt
Barum Polaris 2 po 190zł/szt
Dębica Frigo 2 po 190zł/szt
195/65 R15
mam na miejscu:
Kleber Krisalp HP2 po 220zł/szt
Uniroyal MS Plus 66 po 205zł/szt
Michelin Alpin A4 po 260zł/szt
inne na zamówienie:
np.
Continental ContiWinterContact TS810 po 236zł/szt
Barum Polaris 2 po 190zł/szt
Dębica Frigo 2 po 190zł/szt
2 tygodnie temu kupiłem uniroyale na opony.com po 170 zł sztuka więc cenę kolega ma z kosmosu..dydo85 pisze:moj kolega mi przesał dzis cos takiego i nie wiem co wybrać, moze doradzicie :?:
195/65 R15
mam na miejscu:
Kleber Krisalp HP2 po 220zł/szt
Uniroyal MS Plus 66 po 205zł/szt
Michelin Alpin A4 po 260zł/szt
inne na zamówienie:
np.
Continental ContiWinterContact TS810 po 236zł/szt
Barum Polaris 2 po 190zł/szt
Dębica Frigo 2 po 190zł/szt
niestety nie wiem ile są warte bo jeszcze nie miałem okazji testować...
Z dobrych opon to polecam Good Year UG7, lub tańsze kleber krisalp HP , nie wiem jednak jak się sprawują HP2 , bo mam HP
Pozdro
Też miałem podobny dylemat, czy brać Continentale TS830 czy Goodyeary UG7? Wybrałem Continentale TS830. Zobaczymy w zimie jak będzie.
Polecam serwis z Lublina: Orzeł
Polecam serwis z Lublina: Orzeł
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
moja wiedz mowi mi ze najwazniejsze jest to zeby guma byla nowa na zime nie starsza niz 4 lata... a umowmy sie ze wiekszosc z osob ktore tu sie wypowiadaja jezdza ostroznie (jak przystalo na wlascicieli audi) i powoli szczegolnie w zime... wiec idac dalej tym przykladem pytam na co wam wydawac tyle kasy na opony ktore sa niezbedny do aut z moca powyzej 150koni napedem na 4 kola i innych tego typu pierdol... tak sie sklada ze ja jezdze latem na chinszczyznie a zima na bieznikowanych, nie wiem czemu wy tak mocno ufacie tym wszystkim marką skoro wszystko i tak wam robia w chinach a placicie jedynie za nazwe wybita na profilu opony... a co do szerokosci opon tekst typu
powala mnie na kolana i sprawia ze nie moge przestac sie smiac... to zalozcie sobie opony z roweru i pojezdzijcie na sniegu, jest pewien limit tej szerokosci, fakt ze 300 bedzie gorsze przy takich mocach jak u nas, ale ludzie przeciez po cos audi podaje wam na naklejce wlewu paliwa, zeby zakladac 195/65/15, czy co tam jeszcze innego jest...dudek2313 pisze:Węższe opony na śnieg będą lepsze faktycznie
Miły gość z Ciebie Kolczat, ale pisząc coś takiego odnoszę wrażenie, że nie znasz się na tym o czym pragniesz dyskutować. Polecam więc poszerzyć swoją wiedzę, zarówno tę ogólną na temat przez Ciebie poruszony, jak również przypomnieć sobie lekcje fizyki, które miałeś nie tak dawno.Kolczat pisze:a co do szerokosci opon tekst typu
dudek2313 napisał/a:
Węższe opony na śnieg będą lepsze faktycznie
powala mnie na kolana i sprawia ze nie moge przestac sie smiac... to zalozcie sobie opony z roweru i pojezdzijcie na sniegu, jest pewien limit tej szerokosci, fakt ze 300 bedzie gorsze przy takich mocach jak u nas, ale ludzie przeciez po cos audi podaje wam na naklejce wlewu paliwa, zeby zakladac 195/65/15, czy co tam jeszcze innego jest...
A tak by the way...
Skoro takie zdanie to dlaczego Ty na takich nie jeździsz, tylko "poprawiasz fabrykę" ? Czemu Twoje auto liże asfalt skoro inżynierowie z Audi przewidzieli do Twojego samochodu inne zawieszenie ? Resztę sobie przemyśl sam...Kolczat pisze:ludzie przeciez po cos audi podaje wam na naklejce wlewu paliwa, zeby zakladac 195/65/15
By nie robić OT- bieżnikowane na zimę nie są złe, baa to nawet niezła alternatywa dla opon używanych. Pamiętać należy o tym, by kupować opony firmowe a nie no-name. To inna para kaloszy.