Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 ng coupe]Sterowanie krokowego gdzie co i jak>?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

[b3 ng coupe]Sterowanie krokowego gdzie co i jak>?

Post autor: Dziergus » 19 wrz 2010, 10:21

miałem problemy z wolnymi obrotami no i problem sie znow pojawil autko juz pali miałem do wymiany uszczelniacze wtryskiwczy ale krokowy nadal szwankuje . Mam dwa ng no i przełozylem i krokowy jest dobry mechanik jeszcze powiedział sterowanie krokowego o co mu tak do konca chodziło miał ktos to robione jakie koszty? czy podacie mi jakies wskazowki:)?

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 15 paź 2010, 20:34

O co mu tak do końca chodziło, to nie wiem. Możliwe, że on sam nie do końca się orientuje :-D . Informacja o wł/wył zaworu dodatkowego powietrza ( w NG nie ma krokowca, jest zawór) idzie z dolnego włącznika przepustnicy, ale z doświadczenia wydaje mi się, że potencjometr przepływomierza ( czyli wychylenie przepływki ) też w tym przypadku odgrywa jakąś rolę. Ja miałem ostatnio problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Okazało się, że przewód od "krokowca" do kolektora ze starości zrobił się miękki i pod wpływem podciśnienia się zasysał. Po wymianie wszystko wróciło do normy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 paź 2010, 23:20

Padre (LDZ) pisze:ale z doświadczenia wydaje mi się, że potencjometr przepływomierza ( czyli wychylenie przepływki ) też w tym przypadku odgrywa jakąś rolę.
Tutaj masz rację, kolega Kornel (ten co napisał kompleksowy poradnik na temat falowania obrotów) walczył z niestabilnymi obrotami po regulacji potencjometru przepływomierza objawy ustąpiły.
Widziałem jeszcze kilka przykładów wpływu zużytego potencjometru na obroty jałowe.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 16 paź 2010, 13:38

A jak odkrecisz korek wlewu oleju to co sie dzieje? Sprawdziles miernikiem wartosci dolnego no i odrazu gornego styku na przepustnicy bo to ze klikaja nic nie swiatczy mam zestaw klikajacych ale nidzialaja. Posprawdzaj tez kostki czujnikuw czy lacza.
W jakim stanie guma przeplywki odma wezyki od tykajacego zaworku tego od wegla aktywnego podlaczone dobrze i szczelne?

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 16 paź 2010, 13:52

u mnie nie dość że wąż zaciągało ten pod kolektorem to jeszcze kolektor lewuche ssał,rozebrałem wszystko i uszczelniłem i wymieniłem węże na nowe i nareszcie mam obroty normalne chodź nie do końca bo delikatnie falują,ale chociaż auto odpala bez problemu,kiedyś jak miałem oryginał gumę też cyrki się działy przy samym wejściu odmy bo ze starości pęknięcie się tam zrobiło,chodź ciągle coś nowego mi się pojawię w moim NG ale odpłaca mi się on dynamiką i czym ?



Dźwiękiem :mrgreen: pamiętam jak na majówce zabrzmiały 5 garowce prze sesją zdjęciową to było coś,pamiętam że ktoś w tedy bodajże filmik kręcił...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl