Znalazełem cos takiego i tak zrobie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424
Także PICEK1 nie martw się juz o plamy oleju w Krakowie !!!!
U nas na forum też jest cos takiego ale gość to robi straszne komplikacje z tym a zasada działania taka sama
https://audi80.pl/r4-20vt-rezanie-oi ... t21826.htm
Podsumowując !!!
- silnik do remontu - pięrścienie zgarniające olej !!!! ale jak robić to to od razu, pasowałoby zrobic remont silnika !!
- naszczęście to Audi !!! - powinno zrobić jeszcze 200 tyś kilometrów na tym silniku przy odpowiedniej eksploatacji
- narazie nie ma sensu remontować !!!
- gaźnik po zapluciu olejem przez odmę do regeneracji
- olej na bagnecie można by tak w połowie utrzymywać a nie na MAX.
[B3 1.8 NE] Mokry gaźnik i filtr powietrza
Proponuje motocyklistom jeździć zgodnie z przepisami a nie będzie problemu , druga sprawa plamy oleju mogą pozostać jeżeli olej wylewa się komuś z silnika . Natomiast jeżeli na 10000km dolewam około litra to jest to normalne zużycie oleju przez silnik.
Jeżeli masz dobre ciśnienie to nie ma sensu robić remontu , można go tylko popsuć - chyba że zrobisz go na częściach fabrycznych .
Co do regeneracji gaźnika proponuje rozebrać go na części pierwsze i dokładnie umyć płynem hamulcowym ( nitro i benzyna zbyt szybka parują ) a dopiero po umyciu opłukać benzynką ekstrakcyjną . Po tym zabiegu nie mam żadnych problemów z gaźnikem a był solidnie zasyfiały olejem .
Jeżeli masz dobre ciśnienie to nie ma sensu robić remontu , można go tylko popsuć - chyba że zrobisz go na częściach fabrycznych .
Co do regeneracji gaźnika proponuje rozebrać go na części pierwsze i dokładnie umyć płynem hamulcowym ( nitro i benzyna zbyt szybka parują ) a dopiero po umyciu opłukać benzynką ekstrakcyjną . Po tym zabiegu nie mam żadnych problemów z gaźnikem a był solidnie zasyfiały olejem .
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
w 100% popieram kolegę Marko w kwestii, że gaźnik po zasyfieniu olejem z odmy można wyczyścić. Po tym incydencie z olejem, gaźnik nie musi być od razu regenerowany, tylko dokładnie (powtórzę dokładnie) wyczyszczony.
[ Dodano: 2010-10-16, 21:30 ]
P.S Kolego Boom a oleju nigdy nie powinno się utrzymywać w pozycji max, tylko w 3/4 odległości między MIN a MAX. No czyli prawie MAX :mrgreen:
[ Dodano: 2010-10-16, 21:30 ]
P.S Kolego Boom a oleju nigdy nie powinno się utrzymywać w pozycji max, tylko w 3/4 odległości między MIN a MAX. No czyli prawie MAX :mrgreen: