duzo juz tematow -pytan na tematy walkowane tysackrotnie wiec zamieszczem wyciag z autodaty niestety jest on po norwesku ale dla kumatych to nie problem no i jest cos takiego jag "tlumacz google" wiec....
Motor
Motorkode NG
Kapasitet (volum) 2309 (cc)
Fordelingstype
Registerrem
Tomgangshastighet 720-860 (rpm)
Ventilklaring
Hydraulisk
Kompresjonstrykk
Normal 10 - 14 (bar)
Minimal 8 (bar)
Oljetrykk 2.0 / 2000 (bar/rpm)
Drivstoffsystem (merke og type) Bosch KE-3 Jetronic
Antall sylindre 5
Tenningsrekkefølge 1-2-4-5-3
Juster tenning med stroboskoplampe (før ØD) 15 ± 1 / 800 (°/rpm)
Tenningsspole motstand, primær 0.5-1.0 (ohms)
Tenningsspole motstand, sekundær 5000-9000 (ohms)
Tennplugger (merke og type) Bosch 14G-8DTU Champion N9BMC
Tennpluggåpning 0.7-0.9 (mm)
Number of spark plugs 5
Utslipp
CO avgass < 0.5 (%)
HC 300 (ppm)
Lambda 0.97 - 1.03
Lambda veksler (Delta Lambda) 0.03
Oljetemperatur under test 80 (°C)
Rask tomgang 2500-2800 (rpm)
CO ved høy tomgang < 0.3 (%)
Test lukket krets ved 620-960 (rpm)
Kjølesystem
Trykk ved påfyllingslokk 1.2 - 1.5 (bar)
Termostat åpner ved 87 (°C)
Kjølevifte starter ved (°C)
Trinn 1/Vifte 1 92-97 (°C)
Trinn 2/Vifte 2 99-105 (°C)
Elektrisk
Batteri 60 (Ah)
Dynamo 90 (A)
Kapasiteter
Bunnpanne, inkl. filter 4.0 (l)
Kjølesystem 8.0 (l)
Momentinnstillinger
Topplokk
Skift ut boltene
Trinn 1 40 (Nm)
Trinn 2 60 (Nm)
Trinn 3 180 (°)
Tennplugger 30 (Nm)
[2.3 NG]>04.1991 info ...
Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”
Przejdź do
- Audi 80/90 - Forum podstawowe
- ↳ Przedstaw się nam
- ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
- ↳ Dział Forum Audi 80
- ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
- ↳ Polecam/Odradzam
- ↳ Polecam lub nie Klubowicza
- ↳ Polecam lub nie spoza forum
- ↳ Na każdy temat
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ Klub Audi 80
- ↳ dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
- ↳ Gadżety
- Audi 80/90 - Forum Techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG.
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe.
- ↳ Silniki V6
- ↳ Zasilanie LPG
- ↳ Inne.
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki TD
- ↳ Silniki TDi
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne.
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne.
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
- ↳ Zawieszenie tylne
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
- ↳ Wahacze, zwrotnice
- ↳ Inne.
- ↳ Elektryka i elektromechanika
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
- ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne.
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
- Firm / usług / reklamy
- ↳ Promocje, reklamy firm.
- Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Naprawy
- ↳ Inne.
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB.
- ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
- Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
- ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
- ↳ Audi 80/90 - B3.
- ↳ Audi 80/90 - B4.
- ↳ Audi Coupe / Cabrio.
- ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
- ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
- ↳ Motocykle, skutery i quady.
- ↳ Archiwum starych zdjęć.
- Audi 80/90 - Centrum
- ↳ Aktualności
- ↳ Ciekawostki i galerie
- ↳ Historia modeli
- ↳ Wyposażenie
- Audi 80/90 - Ogłoszenia
- ↳ Kupię
- ↳ Zamienię
- ↳ Usługi
- ↳ Sprzedam pojazd
- ↳ Sprzedam części
- ↳ Rzeczy różne
- Usunięte, zbędne tematy