Płukanie silnika polega na wlaniu specjalnego preparatu, który usuwa cały nagar z silnika. Po wlaniu preparatu silnika ma pochodzić 15 minut, później się spuszcza cały olej i zalewa nowy olej.
Swego czasu był problem na forum z niskim ciśnieniem w 1Z, bodajże u kolegi Qbek, Qster czy jakoś tak

Długa rozmowa na forum była, to kolega chciał sprzedać samochód, to remontować. Kolega mobilek, który notabene zna się na rzeczy, powiedział że pompy oleju w RA/SB i 1Z są takie same i jeśli to jest prawda to nie masz takich złych ciśnień oleju. Jeszcze tylko zmierz sobie temp oleju, przy której dokonujesz pomiaru ciśnień, bo jak wiadomo, w różnych temp olej ma różną gęstość a to wpływa na ciśnienie.
Jeśli pompy są takie same to powinieneś przy 80*C (temperatura oleju) mieć następujące wskazania:
- bieg jałowy 0.3 bar
- 2000 obr, ok 2bar (tak 1.7-1.8 bar).
Pamiętaj, że masz turbodoładowanego diesla a te silniki mają niższe ciśnienie od wolnossących diesli, nie wspominając już o benzynach, które na jałowym mają ok 2 bar.
EDIT:
Zapomniałbym. Wyżej wymieniony kolega miał oczywiście dobre ciśnienia tylko mechanik pierdoła i myślał, że ciśnienia mają być jak w benzynie.