Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - Swap na 2.2T

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
tomziel_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
Lokalizacja: Łobżenica

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - Swap na 2.2T

Post autor: tomziel_20 » 22 paź 2010, 10:24

Witam chciał bym zrobić swampa z 2.3E na 2.2T mam na oku silnik 174tys przebiegu zawory nie stukają co podobno jest częste w tych silnikach koleś dorzuca skrzynie quattro silnik jest jeszcze w aucie powiedzcie jaki osprzęt jeszcze bym potrzebował dokupić tak że by wszystko grało??
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:24 przez tomziel_20, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 paź 2010, 11:07

oznaczenie silnika? ilosc zaworow? albo z jakiej budy to jest przerzucane bo z tego co ja wiem bylo kilka wersji tego silnika, s2 rs2 i jeszcze starsze z przed lat 90-tych

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 paź 2010, 12:39

skrzynia quattro Ci się nie przyda. Wszystko zależy jaki silnik to jest.
Co jeszcze potrzebujesz? Masę rzeczy. A przede wszystkim jakeiś 10 kpln na wszystko.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 paź 2010, 12:41

Leo, po niemcach jezdzi cabrio w Q ;p

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 22 paź 2010, 12:41

za 10 kpln było przerobione? ;)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 paź 2010, 12:42

pilem do skrzyni ;p

Awatar użytkownika
tomziel_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
Lokalizacja: Łobżenica

Post autor: tomziel_20 » 23 paź 2010, 01:02

Koleś coś mota z tym silnikiem nie wie dokładnie jakie oznaczenie czy 3B czy ABY trzeba będzie szukać coś innego
I tu kolejne pytanie do Was co najlepiej wsadzić do cabrio może 2.8 z nowszego modelu już sam nie wiem może kapitalny remont mojego silnika jakieś sportowe wałki itd. jeżeli chodzi o kasę to praktycznie bez ograniczeń :) autko zostawiłem sobie już tylko na sezon letni i chcę je konkretnie doinwestować :) nowy soft już jest teraz idzie kompletnie obszycie wnętrza potem chciał bym sie zabrać za ten silnik
Oczywiście pisząc kasa bez ograniczeń nie mam na myśli wspawywania quattro i robienia 500ps w końcu cabrio bardziej do lansu jest ale troszkę mocy by się przydało do swobodnego wyprzedzania :) więc jaka opcja była by najlepsza ??

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 paź 2010, 01:06

swap na 2.2T AAN z S4/S6 c4 , ożenić to ze skrzynią ośką i seria wtedy w zupełności wystarczy. A jak będzie mało to mały czip i już jest dobrze ;)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 23 paź 2010, 09:48

tomziel_20 pisze:więc jaka opcja była by najlepsza ??
1.8T AEB albo 2.2T AAN, najlepiej kupno całego dawcy, przekładka czego się tylko da, a resztę rozsprzedać. Wtedy wychodzisz na swoje i swap nie kosztuje Cię 10-20k...

Awatar użytkownika
tomziel_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
Lokalizacja: Łobżenica

Post autor: tomziel_20 » 23 paź 2010, 10:51

No tak właśnie myślałem że najlepiej będzie jak kupię całe auto wtedy nie będzie problemu że coś nie pasuje że czegoś jeszcze brakuje, może jakiś anglik walnięty w tył
A możesz powiedzieć z jakiego modelu ten silnik 1.8T AEB bo w na forum informacja o oznaczeniach silników nie działa

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 paź 2010, 11:19

A4.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 paź 2010, 11:22

Leo pisze:A4.
A4 B5
Jak ci sie trafi to szukaj z kiera po lewej stronie auta, bez prawa do rejestracji, wiecej gratow sprzedasz niz z anglika.
W twoim przypadku zaopatrzyc sie musisz w chodnice, wentylatory od 80tki R4, najlepiej najwydajniejsza z moziwych, wiec i tak kilka gratow bedziesz musial dokupic.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 paź 2010, 12:09

AEB jeszcze w Passacie B5 oraz A6 C5: http://www.audiklub.org/silniki/aeb/all ... x/all.html

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 23 paź 2010, 16:22

a nie myslales nad 2.3 20V 7A moge go polecic bo sam mam ten silnik u siebie 2.3 10V NG byl w orginale w cabrio i zaczelo brakowac troszku pod noga i trafil sie zdrowy 7A do cabrio na oske daje rade 2.2t to tylko Qattro z silnikiem 2.6 i 2.8 to inne mocowania silnika sa i zaduzo rezania

Awatar użytkownika
tomziel_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
Lokalizacja: Łobżenica

Post autor: tomziel_20 » 23 paź 2010, 17:47

No widziałem ten silniczek u Ciebie :):) jest bajka :mrgreen: ale czytałem że te 20V są dosyć problemowe. A jeżeli chodzi o pozostałe graty dużo musiałeś przerabiać?? Czyli mam szukać audi 90 tak ?? w tych modelach był montowany ten silnik o ile dobrze pamiętam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl