[All]How to make - wyświetlacz temperatury zewnętrznej
- eSPe
- Forum Audi 80
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Kontakt:
No tak ale z wyświetlacza wychodzi żółta wtyczka.
Wpinam ją w licznik.
A jak to spiąć z klimą.
Ma ktoś może jakiś prosty rysunek żeby to tak łopatologicznie było pokazane na schemacie jak to powinno być spięte?
Od razu mówię że nie jestem elektrykiem i profesjonalne schematy (oryginalne) elektryczne nie wiele mi mówią. Chyba że jakieś w miarę proste.
Wpinam ją w licznik.
A jak to spiąć z klimą.
Ma ktoś może jakiś prosty rysunek żeby to tak łopatologicznie było pokazane na schemacie jak to powinno być spięte?
Od razu mówię że nie jestem elektrykiem i profesjonalne schematy (oryginalne) elektryczne nie wiele mi mówią. Chyba że jakieś w miarę proste.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Kontakt:
rozrysowałbyś mi może jako to mniej więcej jest podłączone?
Tu widać że z wyświetlacza wychodzi wtyczka na 5 kabli.
Gdzie wpinam tą wtyczkę?
Czy mając to co na zdjęciu trzeba jeszcze zrobić jakąś rzeźbę? Jak tak to jaką?
Tu widać że z wyświetlacza wychodzi wtyczka na 5 kabli.
1 - czujnik prędkosci
2 - czujnik temperatury - 2 przewód od czujnika połączyć z masą
3 - masa
4 - +12V po sciemniaczu
5 - +12V po zapłonie
Gdzie wpinam tą wtyczkę?
Czy mając to co na zdjęciu trzeba jeszcze zrobić jakąś rzeźbę? Jak tak to jaką?
Panowie a gdzie najlepiej zmasować wyświetlacz z czujnikiem żeby nie było komedi z wskazywaniem ?
i czy ja mogę podpiąć masę z wyswietlacza do masy z czujnika i razem gdzieś pod masę z wtyczki albo niebieskiej albo żółtej ? bo jeszcze da się chyba wziąść mase z radia.
ale chodzi mi najbardziej o te dokładną masę.
i czy ja mogę podpiąć masę z wyswietlacza do masy z czujnika i razem gdzieś pod masę z wtyczki albo niebieskiej albo żółtej ? bo jeszcze da się chyba wziąść mase z radia.
ale chodzi mi najbardziej o te dokładną masę.
Witam,