Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - Swap na 2.2T

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 24 paź 2010, 12:17

powiem tak nie ma silnika bezawaryjnego kazdemu cos dolega predzej czy pozniej mowimy o osprzecie do silnika boiorac pod uwage ze swoje przezyly i najechaly km osobiscie polecam 20V <ok>

dżanas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:05
Lokalizacja: OP

Post autor: dżanas » 24 paź 2010, 13:53

A ja powiem tak jeżeli się decydujesz na 2.6 lub 2.8 no to jedynym sposobem podkręcenia tych silników jest uturbienie każdego wałka no nie wnikając w inne pierdółki a to się wiąże z dużymi kosztami bo tak naprawdę te silniki są stworzone na odległe trasy ! i są to raczej mało rozwojowe silniczki choć nie ukrywam że ładnie pracują lecz przydałoby się im nieco więcej kucyków ;-)

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 24 paź 2010, 17:06

ze niby 2.2t jest mniej problemowe od 2.3 20v? z samej budowy wynika co innego...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 paź 2010, 17:22

Pozwólcie że sie podepnę i zapytam.Czy w przypadku swapa z NG na 2.2T co ze skrzynią?Czy ta od ng pasuje i czy wytrzyma?Ewentualnie jaka wsadzic w przypadku gdy auto będzie ośką?Jakie sprzęgło i półośki?Czy mocowanie Ng będa zblizone do mocowań 2.2T(AAN,lub 3B)?

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 29 paź 2010, 20:48

skrzynia pasuje p&p mocowania tez polosie zostaja mozesz je zmienic na mocniejsze czy wytrzyma zalezy od tego jak bedziesz jezdzil ja w 7A zostawilem ori NG i daje rade

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 29 paź 2010, 23:17

Moim zdaniem 2.2 T może być przerostem formy nad treścią, ze względu
na to, że masz R5 byłbym właśnie za 7A. A jak nie to 1.8 T polecałbym.

Kupno całej budy to dobra opcja, ale nie jest to łatwe zadanie, żeby to
kupić w rozsądnych pieniądzach.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 30 paź 2010, 16:13

Harry71, dzięki za odpowiedź.
gornik, chciałbym właśnie 2.2T wsadzić.Byłby to początek modów a zarazem poznawania silnika.Za ok 15 koła(lub więcej) nie kupię dobrej S2.A w przypadku swapu miałbym silnik zdrowy i zawsze mógłbym później przy nim dłubać.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 30 paź 2010, 17:57

rowniez polecam silniczek 7a,ja mam taki w swoich czterech kółkach i jestem zadowolony,co do awaryjnosci,to widzial ktos cos co jest urzywane i sie nie psuje??a na osce naprawde sie zbiera:)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 30 paź 2010, 18:43

Znam silnik 7A ale jednak myślę o czymś mocniejszym i uturbionym.Na początek swap dla zabawy i poznania silnika a potem dłubanie.

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 30 paź 2010, 21:10

No to bedzie nas dwoch bo moj nastepny projekt cabrio2.2t tylko zmiana napedu na Qattro tylko z dawca narazie lipa ale cos sie trafi ;-)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 30 paź 2010, 23:02

Harry71 pisze:No to bedzie nas dwoch bo moj nastepny projekt cabrio2.2t tylko zmiana napedu na Qattro tylko z dawca narazie lipa ale cos sie trafi ;-)
Czekam na ten projekt, byłby naprawdę elegancki.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 30 paź 2010, 23:09

Harry71 pisze:moj nastepny projekt cabrio2.2t tylko zmiana napedu na Qattro
Czyli jednak nie odpuszczasz?? do cabrio to szukaj na dawce B3 :mrgreen:

Bo b4 nie podejdzie :-P

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 30 paź 2010, 23:10

chmiel25 pisze:
Harry71 pisze:moj nastepny projekt cabrio2.2t tylko zmiana napedu na Qattro
Czyli jednak nie odpuszczasz?? do cabrio to szukaj na dawce B3 :mrgreen:

Bo b4 nie podejdzie :-P
Jakaś 90q 7A by podeszła jak dla mnie pod taką zabawę.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 paź 2010, 23:58

odpuść sobie 2.2T bo za to co włożysz w swapa + kwota za twoje cabrio to spokojnie kupisz s2 w zajebistym stanie.

a jeśli już to wsadzaj tam 1.8T , do cabrio nadaje się jakby tam miał być oryginalnie.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 31 paź 2010, 00:03

gornik pisze:Jakaś 90q 7A by podeszła jak dla mnie pod taką zabawę.
nie opłaca się taniej kupić NG albo coś popularniejszego.
Leo pisze:odpuść sobie 2.2T bo za to co włożysz w swapa + kwota za twoje cabrio to spokojnie kupisz s2 w zajebistym stanie.

a jeśli już to wsadzaj tam 1.8T , do cabrio nadaje się jakby tam miał być oryginalnie.
To rozwiązanie jest racjonalne. Ale z tego co rozmawiałem z harym w Wyrazowie to ciężko bedzie go odwieść od tego pomysłu. Jeżeli bedzie skończony bez względu na koszta to z przyjemnością uścisnę dłoń!! <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl