[b4 2.3 NG] Modyfikacje - Swap na 2.2T
A ja powiem tak jeżeli się decydujesz na 2.6 lub 2.8 no to jedynym sposobem podkręcenia tych silników jest uturbienie każdego wałka no nie wnikając w inne pierdółki a to się wiąże z dużymi kosztami bo tak naprawdę te silniki są stworzone na odległe trasy ! i są to raczej mało rozwojowe silniczki choć nie ukrywam że ładnie pracują lecz przydałoby się im nieco więcej kucyków
nie opłaca się taniej kupić NG albo coś popularniejszego.gornik pisze:Jakaś 90q 7A by podeszła jak dla mnie pod taką zabawę.
To rozwiązanie jest racjonalne. Ale z tego co rozmawiałem z harym w Wyrazowie to ciężko bedzie go odwieść od tego pomysłu. Jeżeli bedzie skończony bez względu na koszta to z przyjemnością uścisnę dłoń!! <ok>Leo pisze:odpuść sobie 2.2T bo za to co włożysz w swapa + kwota za twoje cabrio to spokojnie kupisz s2 w zajebistym stanie.
a jeśli już to wsadzaj tam 1.8T , do cabrio nadaje się jakby tam miał być oryginalnie.