Witam,
panowie u mnie jest tak że jak jade na prostym z prędkością ok 100-120 i ujmę gazu to zaczyna czepać autem z przodu... przy skręcaniu nic nie rzązi wiec przeguby zew są chyba ok.Natomiast jak po prostym to są drgania.Mechanik powiedział że to przegub wewnętrzny koszt jednego przegubu ok 180-200zł/sztukę .Czy to są objawy na przegub wewnętrzny? I czy koszt jest za wysoki?
[B4 1.9TDI 1Z] Przeguby wewnętrzne-objawy
[B4 1.9TDI 1Z] Przeguby wewnętrzne-objawy
Ostatnio zmieniony 20 lip 2007, 08:28 przez rabbit, łącznie zmieniany 1 raz.
[B41Z] przegub
dzieki fajna stronka..
Ja u siebie też podejrzewałem wewnętrzne, ale dziś sprawdzając metodą na tej stronie, doszedłem do wniosku, że to jednak nie one. Objawem jest takie metaliczne stukanie przy dodawaniu i ujmowaniu gazu na jadącym samochodzie. Ruszając półosią wyczuwa się luz w dyferencjale. Nie wiem, czy da się go jakoś skasować, a może to łożysko podtrzymujące półoś?
powiem Ci tak... tez mialem ten problem wymienilem wszystko elementy zawieszenia procz amortyzatorow i sprezyn... problem nie ustal drgania byly nadal.. jakis czas po wymienia tych elementow rozspypal mi sie przeglub i wewnterzny i zewnetrzny nie wiem jakim cudem.. ale zainwestowalem znowu.. wymienilem i z jednej i z 2 strony.. problem nadal byl ten sam... pomyslalem wlasnie ze moga byc to poduszki pod silnikiem... koszt tez byl dosc spory tych poduszek bo ja zazwyczaj kupuje czesci znanych firm ktore podobno swietnie spelniaja swoje zadanie. po wymianie 3 poszudek pod silnikiem i pod skrzynia biegow... jazda zmienila sie diametralnie moje auto teraz jezdzi jak nowe mysle tearz nad wymiana amorkow i sprezyn. W moje coupe wchodzi nowe zycie ;p , co do metalicznego dzwieku.. sprawdz dokladnie gomowe oslony przeglobow.. moga miec pekniecia dostaja sie do nich piach i woda.. wyplukujac smar.. co sprawia ze przeglub nie ma smarowania i od tego takze moze byc metaliczny dzwiek..