Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 V6 ABC] Dusi się i gaśnie

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

[B4 2.6 V6 ABC] Dusi się i gaśnie

Post autor: Jafar19 » 24 paź 2010, 21:36

Witam.

Problem wygląda tak:

Odpalam samochód i ma on około 500 obr/min i tak trzyma, dam gazu to zgaśnie albo się przydławi i wróci na 500 obr/min. Ogółem jak cudem da mi się go wbić na 1100 obr/min wejdzie na gaz problemu nie ma. Idzie jak strzała. Na VAG-u wyszło że brak synchronizacji biegu jałowego (silniczek krokowy) błąd sondy lambda i bląd sondy lambda 2. Mechanik mówił żeby zacząć od silniczka bo to może w nim być problem a dopiero później brać się za sondy.

Nie wiem co mojej Vce dolega ale strasznie mnie to wku.... denerwuje. Nie mam pojęcia za co się zabrać.

PS:

Jak jadę na gazie ok 80 km/h i przełączę na PB to się dławi. Muszę bardzo delikatnie nacisnąć na pedał żeby nie zwalniał.

Szukam mechanika z W-wa i okolic (północnych najlepiej). Albo sprzedać to zanim moje nerwy się wyczerpią...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 paź 2010, 22:21

Jak masz dostęp do VAGa to zobacz w blokach pomiarowych czy płynnie zmienia się kąt otwarcia przepustnicy, jaką masz temperaturę cieczy chłodzącej (powinno być około 80-90°C, silnik rozgrzany) i powietrza w kolektorze ssącym (powinno być około 50-60°C, silnik rozgrzany), podciśnienie w kolektorze ssącym (na jałowym powinno być około 0,35).
Jeszcze w grupie 006 są jakieś odczyty z krokowca ale muszę poszukać screenów jakie tam powinny być wartości.

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 24 paź 2010, 23:10

kompletnie jestem zdezorientowany, oddam samochód do dobrego mechanika i elektryka i mam nadzieję że coś wymyślą. Ja nie mam czasu zbytnio na takie sprawdzanie poza tym koleżka mi użyczył VAGa. Za bardzo nie znam się na jego obsłudze :-/

PS:

Skoro na gazie chodzi normalnie to coś złego musi być z krokowcem. Zamówiłem nowy na dniach przyjdzie i napisze czy to coś zmieniło.

nekro2008
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 05 cze 2010, 21:59
Lokalizacja: Jawor / Dolnoslaskie

Post autor: nekro2008 » 25 paź 2010, 17:40

witam
mam take pytanie :
czy do silnika 2.6 v6 da rady wstawic kompresor??
i ile mocy by mu to podnioslo??

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 27 paź 2010, 22:39

oddałem autko do elektryka i on w 100% obstawia pompę paliwa bo zajrzał i mówi że jest założony jakiś chiński zamiennik, odbiorę samochód i dam znać czy to pomogło czy jednak krokowiec do wymiany

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 03 lis 2010, 20:39

miałem to samo dwie sondy walnięte po wymianie ok auto wchodzi na obroty moc ta sama co była .pojawił się problem z gasnącym od czsu do czasu silnikiem ,usterka zdiagnozowana nastawnik przepustnicy taka czarna 6cio pinowa kostka pod przepustnicą po wymianie i skasowaniu błędu wszystko super.podłączenie do dobrego kompa i nie musimy kombinować a morze to albo to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl